۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۶۵۴۷
سردار یکتا مطرح کرد؛

ضرورت فعالیت مستمر برای نشر ارزش های انقلاب در عرصه جهانی

مسؤول بنیاد کرامت رضوی با تأکید بر لزوم فعالیت مستمر و همه جانبه در مسیر انقلاب اسلامی و نشر ارزشهای انقلاب در عرصه جهانی، گفت: شرایطی که در آن هستیم یک نبرد نفر به نفر و گسترده است.
حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین یکتا مسؤول بنیاد کرامت رضوی، صبح امروز در جمع جوانان انقلابی در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، با بیان اینکه در عملیات بزرگ فتح المبین عراق به دنبال قطعنامه 598 نرفت اما زمانی که به بصره نزدیک شدیم آمریکا قطعنامه 598 را به عراق ارائه داد، گفت: اکنون هم مانند زمان نزدیک شدن به بصره که یک متر یک متر پیش می‌رفتیم یک نفر یک نفر در حال جذب هستیم.

وی در ادامه افزود: هنگامی که شما از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می کنید از سوی دوربین جلوی تلفن همراه شناسایی شده و از قرنیه چشم شما عکس برداری می‌شود، اینگونه شما در سرورهای ابر رایانه‌های شبکه‌های مجازی به خوبی شناسایی می‌شوید تا خوراک مورد نیاز شما همواره و هرکجا در حال استفاده از فضای مجازی هستید به شما ارائه شود و بتوانند به روی شما اثربگذارند.

وظیفه ما فتح قلوب برای انقلاب اسلامی است

یکتا با اشاره به لزوم جدیت در انجام فعالیت‌های جریان انقلابی، خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی تمام وقت پاسخگوی نیازهای جوانان و نوجوانان هستند، باید ببینیم آیا ما هم به همین صورت عمل می‌کنیم؟ ما در یک نبرد نابرابر هستیم، امروز وظیفه ما فتح قلوب به سود انقلاب اسلامی است، وظیفه امروز ما مقابله با شبهات و دروغ پردازی‌های دشمنان است.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی امید امام زمان(عج) را به جوانان حزب اللهی و انقلابی دانست و تصریح کرد: دشمن یقین کرده اوضاعی که در آن هستند برای آنها بسیار بد است، نزدیک به 450 سال است دشمنان در حال توطئه هستند، سالها کشتار سرخپوستان در آمریکا و کشتار بردگان سیاه پوست و دو جنگ جهانی و کشتار مسلمانان به دست داعش و به دست بودایی‌های میانمار بخشی از این توطئه‌ها و هزینه‌های آنها برای تسلط بر جهان است، دشمنان معترف هستند 20 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌اند و باز نتوانسته‌اند به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: همه این توطئه‌ها برای ایجاد دهکده جهانی و تسلط آمریکا و نظام استکباری بر جهان و حکومت شیطان بر جوامع است، در میان این تلاش‌ها و توطئه‌ها با انقلاب اسلامی کل برنامه‌های دشمنان به هم ریخت و هرقدر تلاش کردند این انقلاب را از بین ببرند به نتیجه نرسیدند و کاری از پیش نبردند.

داعش را در سال 58 تجربه کرده‌ایم

سردار یکتا با اشاره به جنایات هولناک و و حشتناک منافقین در ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: منافقین در ایران به هیچ دستاوردی نرسیدند، شخصیتی نظیر حاج قاسم سلیمانی به خاطر تجربیات دوران مبارزه با منافقین در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس و پاس کردن مبارزه با داعش در سال 58 توانسته‌اند در برابر داعش امروزی بایستند و آن را نابود کنند.

مسؤول بنیاد کرامت رضوی با اشاره به چشم داشت دشمن به ایجاد هرج و مرج در کشور پس از رحلت امام خمینی، عنوان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، گوشه‌ای از عطر ولایت فقیه شد شیخ زکزاکی در نیجریه، هنوز بسیاری از این عطرها مانده‌اند که نشان داده نشده‌اند.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار یعنی گلوله آتشی که دشمن نمی‌تواند به او نزدیک شود، اظهار کرد: دشمن یقین کرده است که کارش بزودی تمام می‌شود، در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و این یک نشانه خوب است، پیامبر اکرم(ص) در چهل سالگی مبعوث شدند و همزمان با بعثت ایشان 14 کنگره از طاق کسری ریخت که به تعبیر امام خمینی در قرن چهاردهم هجری اتفاق مهمی رخ می‌دهد که آن اتفاق انقلاب اسلامی بود و اکنون این انقلاب به چهل سالگی رسیده است.

سردار یکتا خاطرنشان کرد: تمام آنچه امروز شاهد آن هستیم از سوی امام خمینی پیش بینی شده بود، این ارتباط عمیق میان دو ملت عراق و ایران و حضور ایران در عراق همه توسط امام خمینی دیده شده بود و امروز شاهد آن هستیم، زمانی پشت دیوارهای بصره بودیم و امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم، این موضوع دشمن را عصبانی و هراسان کرده است، اگر زمانی بعضی افراد بسیجی‌ها را مسخره می کردند که شعار تا کربلا راهی نیست امروز شعار راه بیت المقدس از کربلا می‌گذرد را مسخره می‌کنند اما همین افراد شاهد حضور بسیجیان در بیت المقدس خواهند بود.

آرامش رهبر انقلاب حاصل ایمان به امداد الهی است

مسؤول بنیاد کرامت رضوی، آرامش رهبر معظم انقلاب را حاصل ایمان ایشان به امداد الهی و نزدیک بودن تحقق وعده خداوند برای نابودی اسرائیل و پیروزی انقلاب در عرصه جهانی دانست و تصریح کرد: شرایطی که در آن هستیم یک نبرد نفر به نفر و گسترده است و تازه کار ما شروع شده، دیگر نمی‌توان تنها به یک جلسه و هفته‌ای یک حلقه صالحین اکتفا کرد، دشمن فهمیده است باید انگیزه و علاقه و عشق به انقلاب اسلامی را از ما بگیرد تا ما را خنثی کند چرا که خوب می‌داند جریان انقلابی مانع پیشبرد اهداف آنها خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش افق دید جریان انقلابی و نگاه جهانی داشتن به مسائل مختلف از جمله حماسه اربعین حسینی، افزود: ما برای مردم و برای برگشتن مردم به مسیر انقلاب باید نقشه داشته باشیم، رهبر معظم انقلاب تألیف قلوب مانند دهه شصت را راهکار این موضوع در شرایط کنونی ذکر کرده‌اند و ما باید بتوانیم از این طریق الگو سازی کنیم.

سردار یکتا حضور در میان مردم را موجب جذب اقشار مختلف جامعه ذکر کرد و گفت: کار کردن در مسیر انقلاب اسلامی نیازمند توفیق است، اگر کسی می‌بیند مشغول کار جهادی و انقلابی نیست به علت نداشتن توفیق است و باید به سمت معنویت برود تا بتواند توفیق خدمت در مسیر انقلاب اسلامی را به دست بیاورد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ملاک و معیار نبودن بودجه برای برنامه ریزی انقلابی و فرهنگی، تصریح کرد: باید قیام کنیم برای احیای ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج آن در جامعه و انتشار آن در جهان، باید اگر راست می‌گوییم امام زمان(عج) را دوست داریم قیام کنیم و اهل حرکت باشیم تا گامی در مسیر انقلاب اسلامی برداشته باشیم، برای نبرد آخرالزمانی باید مانند شهید حججی باشیم که حجت را بر همه ما تمام کرد./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات