۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۷۶۶۸۲
به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفت؛

راه اندازی سایت امیر به زبان های فارسی و عربی

حجت الاسلام غیبی گفت: به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان سایت امیر به زبان های فارسی و عربی در روز غدیر راه اندازی شد.
دفتر تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام اصغر غيبی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سفر ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به استان اظهار داشت: در این سفر افزون بر دیدارهای صورت گرفته با علما و روحانیت، بازدیدی از شهرستان اندیکا و حوزه آن صورت گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برخورداری شهرستان اندیکا از 600 روستا عنوان داشت: این شهرستان با توجه به وسعت پراکندگی و ییلاق و قشلاق ها نیازمند توجه و کارهای خاص است، حوزه علمیه خواهران و برادران تقویت و برنامه های آموزشی ویژه ای با در نظر گرفتن آسیب های موجود منطقه لحاظ شود که برای این منظور دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان حمایت های خاصی در راستای اعزام مبلغ و حمایت از مبلغان مستقر در شهرستان انجام می دهد.

این مقام مسؤول با اشاره به اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان و محرم از برنامه های ویژه دفتر تبلیغات در دهه ولایت خبر داد و افزود: برگزاری همایش شعر علوی به زبان عربی تحت نام نداءالغدیر با حضور 10 شاعر مطرح و جوان استان و تکریم عباس حزباوي و سيد شبر حسینی دو شاعر پیشکسوت و ولایی که سال ها به نظام اسلامی و اهل بیت(ع) در زمینه شعر و شاعری، پرورش نسل جدید شاعران، ترویج روحیه تعهد نسبت به نظام و اسلام خدمت کردند، از جمله برنامه ها است.

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه در همایش شعر علوی از صادق ساری به عنوان شاعر برتر سال 1396 تجلیل به عمل می آید، خاطرنشان کرد: رونمایی و از کلیپ درباره وحدت اقوام و هویت عرب شیعی ایرانی به کارگردانی اسماعیل معنوی دیگر رویداد همایش است که در این باره از کارگردان اثر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری همایش ولایت در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: متأسفانه همایش به دلیل عدم همکاری نهادها به تعویق افتاد که ان شاءالله پس از محرم و صفر با همکاری نهادهایی از قبیل دانشگاه امیرالمؤمنین و شهرداری اهواز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «واقعه قرآنی غدیر» اشاره و عنوان داشت: با محوریت این کتاب ارزشمند که به قلم محمدباقر انصاری است اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در میان مبلغان فعال در مناطق آسیب پذیر، رابطان و فعالان فرهنگی که در مناطق نیازمند اندوخته علمی هستند، کردیم که در میان مبلغان توزیع شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: مسابقه کتابخوانی به همت دفتر تبلیغات اسلامی و با حمایت و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز صورت می گیرد که به 50 نفر به قید قرعه هدایایی داده می شود.

حجت الاسلام غیبی از راه اندازی سایت امیر به زبان فارسی و الامیر به عربی و به آدرس al _ amir.ir خبر داد و گفت: این سایت در روز عید غدیر رونمایی شد و اولویت اولش پاسخگویی به شبهات فرق انحرافی از جمله وهابیت، مدعی یمانی، باستان گرایی و زرتشتی گری است و در کنار آن قالب های مختلفی از قبیل چندرسانه ای، عکس، مقاله، فیش، کتاب، نرم افزار، وبگاه های مرتبط و اخبار قرار داده شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات