۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۷۶۷۱۱
به همت دفتر امام جمعه خرمشهر؛

۳۱۳ کمک جهیزیه به زوج های کم بضاعت اهدا شد

به همت دفتر امام جمعه خرمشهر ۳۱۳ کمک جهیزیه به زوج های کم بضاعت شهرستان اهدا شد.
جهیزیه

سجاد مؤمن، مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در راستای بزرگداشت دهه ولایت به مدت 13 شب برنامه های متنوعی در مناطق مختلف برگزار شد، خاطرنشان کرد: اهدای 313 کمک هزینه جهیزیه به زوج های با حضور امام جمعه خرمشهر 8 شهریورماه در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر از جمله کارهای صورت گرفته در دهه ولایت است.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه كمک جهیزیه های اهدا شده در اختیار زوج های کم بضاعت قرار گرفت، افزود: با توجه به سفارشات و تأکیدات صورت گرفته درباره اطعام در عید غدیر، حدود 2 تا 3 هزار نفر در شب 8 شهریورماه اطعام شدند.

مؤمن اظهار داشت: در روز غدیر ساعت 10:30 با حضور سادات منطقه از برگزیدگان برنامه هوسه در مصلای نماز جمعه تجلیل به عمل آمد.

وی نورافشانی و برگزاری جشن ها بصورت عربی و فارسی در سطح شهر و روستاها را دیگر برنامه های برگزار شده به همت دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر بیان کرد.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه در دهه ولایت نزدیک به 20 جشن برگزار شد، خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه ها به زوج های کم بضاعت پس از تحقیقات صورت گرفته و اولویت بندی ها انجام شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات