۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۷۶۸۸۹
آیت‌الله سعیدی:

رادیو محرم پیام استنصار حسینی را به گوش جهانیان برساند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که رادیو محرم پیام استنصار جریان عظیم عاشورا را به گوش آزادی خواهان جهان برساند، گفت: وصیت‌نامه شهدا باب فتحی است که دو سوی تاریخ محرم و قیام حسینی انقلاب اسلامی با یکدیگر گره‌خورده و زمینه بیداری جهانیان شود.
آیت الله سعیدی در دیدار با مدیر عامل رادیو محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان رادیو محرم که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد روز مباهله را روز حلول حقانیت دین در چشم دشمن توصیف کرد و اظهار داشت: مباهله به تاریخ آموخت که مغرض از حقیقت آگاه است و برای تضمین منافع شیطانی خود همواره با حقیقت در تقابل می‌ماند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به بررسی برخی از ویژگی‌ها و ضرورت‌های شاخص رادیو محرم پرداخت و ابراز داشت: رادیو باید اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین پیام‌های قیام عاشورا را برای نقاط مختلف دنیا مخابره کند.

آیت‌الله سعیدی با تصریح بر این‌که امام حسین علیه‌السلام از همان ابتدای قیام خود شعارها و افق‌های قیام را برای بشریت ترسیم فرمودند، گفت: باید شعارهای عاشورا که در قالب‌های گوناگون و زمینه تأمل در حقیقت پیام‌های آن از سوی رادیو محرم نهادینه شود.

امام‌جمعه قم با اشاره به جریان اذان ابراهیمی پس از بنای خانه کعبه که در قرآن کریم و سوره ابراهیم بیان‌شده است، ابراز داشت: خداوند متعال در این آیه مبارکه با چنین مضمونی فرموده است که «ای ابراهیم تو مردم را فراخوان و من رسیدن پیام تو به گوش جهانیان را تضمین می‌کنم.»

وی ادامه داد: جریان استنصار خواستن امام حسین علیه‌السلام در زمین کربلا چنین هویتی دارد؛ چراکه تاریخ صدای این استنصار را شنید و همه‌روزه ملت‌های بیشتری به آن پاسخ می‌گویند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که رادیو محرم پیام استنصار جریان عظیم عاشورا را به گوش آزادی خواهان جهان برساند، گفت: وصیت‌نامه شهدا باب فتحی است که دو سوی تاریخ محرم و قیام حسینی انقلاب اسلامی با یکدیگر گره‌خورده و زمینه بیداری جهانیان شود./837/پ202/ب1

ارسال نظرات