۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۷۶۹۳۸
آیت الله ری شهری:

دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی و روانی درصدد ضربه زدن به انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز دشمنان با ایجاد جنگ اقتصادی و روانی تبلیغاتی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: کسانی که در مقابل انقلاب و ولایت فقیه جبهه می‌گیرند بدتر از مردم کوفه هستند.
آیت الله ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم افتتاحیه شبستان امام خمینی(ره) که در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز مباهله و تجلیل از نیکوکاران برگزار شده است.

وی افزود: از مهمترین شاخصه‌های روز مباهله اثبات حقانیت شیعه، جانبداری اسلام از منطق و صلح، اثبات طرفداری اسلام از گفتمان، اثبات برتری اهل بیت(ع)، اثبات خلافت بلافصل امیرمومنان(ع) و استناد اهل بیت(ع) به این واقعه برای حقانیت خودشان است.

آیت‌الله ری شهری خدمت به مردم را بالاترین نعمت دانست و ابراز کرد: انسان باید بهترین مال خود را در راه رضای خدا انفاق کند این مجموعه نیز که برای رفاه حال زائران احداث شده با کمک و همت خیرینی همچون آقای حاج اکبر ابراهیمی بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه نشر و ترویج معارف اهل بیت(ع) بسیار ارزشمند است و کسانی که چنین کنند در زمره یاران آن بزرگان قرار می‌گیرند، گفت: طبق صریح روایات؛ مردم آخر زمان بهتر از امت دوران پیامبر است.

وی افزود: مردم این دوره براساس آیات و روایات به حق عمل می‌کنند بدون اینکه حضور پیامبر و حجت الهی را درک کرده باشند از این رو مقام این مردم بالاتر از مقام مردم دوره پیامبراکرم است.

آیت‌الله ری شهری با بیان اینکه امروز دشمنان با ایجاد جنگ اقتصادی و روانی تبلیغاتی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند، اظهار داشت: کسانی که در مقابل هجمه دشمنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند و با همه وجود پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما کسانی که نامه می‌نویسند و یا در مقابل انقلاب و رهبری می‌ایستند بدتر از مردم کوفه هستند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات