۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۷۶۹۳۹
در دهه محرم؛

۶۰۰ مبلغ به ۲۱۹ نقطه استان خوزستان اعزام می شوند

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۷۷ شهر و ۱۴۲ دهستان استان در محرم تحت پوشش فعالیت تبلیغی ۶۰۰ مبلغ قرار می گیرند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام اصغر غيبی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام مبلغ از اعزام مبلغان به دو صورت در استان خبر داد و گفت: اعزام مبلغان بومی ساکن استان و مبلغان بومی خارج از استان را در دهه محرم در برنامه گنجاندیم؛ از این رو 77 شهر استان و 142 دهستان را مدنظر قرار داده و با حدود 600 مبلغ تحت پوشش فعالیت های تبلیغی قرار خواهیم داد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان 27 شهرستان دارد، تصریح کرد: پیش از اعزام همایشی خواهیم داشت و در آن نکات اساسی ویژه تبلیغ از جمله آخرین شبهات مطرح شده و مسائل مورد نیاز بیان می شود.

حجت الاسلام غیبی افزود: کتاب «ره توشه محرم» برای ماه محرم تهیه شده که به صورت فایل الکترونیکی ضمن اینکه فایل آن از یک هفته پیش در اختیار مبلغان قرار داده شده و همچنین خود کتاب طی روزهای پیش رو در میان مبلغان توزیع می شود.

وی همچنین به راه ندازی سایت امیر به دو زبان فارسی و عربی در راستای پاسخگویی به شبهات مطرح شده درباره فرق انحرافی از قبیل وهابیت، احمدالیمانی، زرتشتی گری و باستان گرایی اشاره کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزاری همایش شعر علوی به زبان عربی تحت نام نداءالغدیر و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «واقعه قرآنی غدیر» را از جمله فعالیت های دفتر در دهه ولایت برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات