۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۷۶۹۴۱

شرکت طلاب مدرسه قائم حمیدیه در اردوی طرح ولایت مشهد

مدیر مدرسه قائم حمیدیه از شرکت طلاب مدرسه در اردوی ۱۰ روزه مشهد مقدس ویژه طرح ولایت خبر داد.
طرح ولایت

حجت الاسلام احمد ساکی، مدیر مدرسه قائم حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عمامه گذاری 5 طلبه در دهه ولایت عنوان داشت: در روزهای پیش رو نیز 3 طلبه دیگر معمم می شوند هر چند بنا بود که در دهه ولایت معمم شوند اما به دلیل عدم ثبت فرم های تعمیم و تلبس موفق نشدند البته در عید غدیر نیز یک طلبه مدرسه به همراه طلاب مدرسه امیرالمؤمنین کوت عبدالله معمم شد.

مدیر مدرسه قائم حمیدیه خاطرنشان کرد: در ماه محرم روزانه روضه خوانی، شرکت در مراسمات شهری و برپایی موکب را خواهیم داشت.

این مقام مسؤول به برگزاری چندین اردو با همکاری سپاه شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره 3 روزه نوجوان موفق در مسجد امام علی(ع) کوی انقلاب و سپس حضور در اردوی طرح ولایت مشهدمقدس به همراه برگزاری اردوی 3 روزه ویژه نوجوانان تحت نام ولایت به شهرستان باغملک را در تابستان داشتیم.

حجت الاسلام ساکی ادامه داد: اردوی 3 روزه در باغملک ویژه فعالان فرهنگی مساجد پیش از عید غدیر برگزار شد، در دهه ولایت نیز اردوی 10 روزه مشهدمقدس را داشتیم و روز گذشته دوره 3 روزه نوجوان موفق را آغاز کردیم.

وی در نظر گرفتن فعالیت های ورزشی و تفریحی برای طلاب و فعالان فرهنگی را از دیگر برنامه های مشترک حوزه و سپاه شهرستان حمیدیه بیان کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات