۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۷۱۲۹
در قالب کتابخوان همراه پژوهان

نسخه الکترونیکی کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه» اظهار داشت: جهان امروز، مملو از پدید ه های تأثیرگذار بر آرامش و امنیت مادی و معنوی انسان ها است.

وی گفت: رسانه های گروهی به دلیل ماهیت، دامنه تأثیر و شیوه عمل خود و پیامدهائی که بر امنیت روانی انسانها دارند، از جمله این پدیده ها به شمار می روند که به شدت مورد توجه برخی دولت ها و گروه های وابسته به آن در فرایند تروریزه کردن افکار عمومی هستند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: نظام سلطه و گروه های تروریستی که نیات شوم خود را در تسلط بر جهان و منابع آنها می بینند، ابزارهای فناوری و رسان های نوین را نیز در همین راستا به خدمت گرفته اند. به گونه ای که امروزه، تروریسم سایبری و ترور رسانه ای، از مهمترین ابعاد و محورهای تروریسم به حساب می آیند.

وی به معرفی کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مجمع جهانی صلح اسلامی تهیه شده و در انتشارات این مجمع به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «تروریسم، فرهنگ و رسانه» با 236 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 75000 ریال در سال 1390 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 50000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات