۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۷۲۳۳

نسخه الکترونیکی کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)» اظهار داشت: آنچه در نوشتار پیش رو در معرض نگاه باریک اندیش شما گرامیان قرار گرفته، حاصل یکی از کوشش های علمی و فعالیت های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است که با مساعی همکاران به ویژه حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده(رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان) و یدالله جنتی(مدیر انتشارات) آماده و به زیور طبع آراسته شده است؛ امید که قبول خاطر افتد.

وی به معرفی این کتاب پرداخت و افزود: کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)» نوشته تورج زینی وند است که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(شعبه اصفهان) تهیه شده و در انتشارات این دفتر به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب «ادبیات گفتمان در قرآن کریم (رویکرد اخلاقی)» با 428 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 200000 ریال در سال 1395 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 40000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات