۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۷۷۶۶۰
همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای امام خمینی اهواز برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان اهواز همزمان با سراسر کشور در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
همایش شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران

علیرضا علم، مسؤول ستاد نماز جمعه اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در دهه اول محرم اظهار داشت: امسال این مراسم در اهواز، ساعت 8 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مسؤول ستاد نماز جمعه اهواز با بیان اینکه درب ها مصلای ساعت 7 روز جمعه بر روی شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی گشوده خواهد شد، افزود: این مراسم در ساعت 8 آغاز و تا 10:30 ادامه خواهد یافت و در این بین تنها شاهد مرثیه خوانی خواهیم بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مر ثیه خوانی آقای خلف زاده زینت بخش مراسم شیرخوارگان حسینی است، ادامه داد: فضای مصلای امام خمینی(ره) کاملا برای برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی آماده است البته سرویس های ایاب و ذهاب فردا از ساعت 10:30 در مسیرهای همیشگی نمازجمعه حضور خواهند داشت که در این میان تنها بازگشت شرکت کنندگان در مراسم به وسیله اتوبوس های تعبیه شده سازمان اتوبوسرانی در مسیر همیشگی نماز جمعه صورت خواهد گرفت.

علم با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی اختصاص به بانوان دارد، افزود: آقایان حتی المقدور از حضور در مراسم صرف نظر کنند اما با این حال در بخش ویژه ای که در مصلا برای آنها در نظر گرفته شده است، حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است، فردا در حرم علی بن مهزیار اهوازی و حسینیه امام مهدی(عج) لشکرآباد نیز مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات