۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۷۷۶۷۴

دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با معاون تبلیغ حوزه

حجت الاسلام محققی و شماری از مدیران خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.
دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با معاون تبلیغ حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران، دبیران و مسؤولان خبرگزاری رسا، با حضور در معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین نبوی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار  که در فضایی صمیمی برگزار شد، راه های تعامل و همکاری خبرگزاری رسا و معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بررسی و مقرر شد کمیته ای مشترک برای این کار تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با قدردانی از فعالیت های رسانه ای خبرگزاری رسا، نیروهای شاغل در این رسانه حوزوی را افرادی انقلابی و با دغدغه های ارزشمند خواند.

وی معرفی توانمندی های علمی و دستاوردهای مختلف حوزه در عرصه های گوناگون را اقدامی بسیار ارزشمند و مبارک عنوان و توصیه های به منظور ارتقای فعالیت خبرگزاری رسا ارائه کرد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه جریان سازی خبری را یک اصل مهم دانست و بر لزوم هم افزایی رسانه های جبهه انقلاب به منظور معرفی دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و ایجاد روحیه امید در جامعه تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در سخنانی با تجلیل از شخصیت انقلابی حجت الاسلام والمسلمین نبوی، عملکرد معاونت تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه در بخش های مختلف را ستود.

در این دیدار همچنین مدیران و شماری از دبیران خبرگزاری رسا گزارش های کاملی از بخش ها و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه کردند که مورد استقبال معاون تبلیغ حوزه قرار گرفت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات