۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۷۷۶۸۶

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی

مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با انعقاد تقاهم‌نامه‌ای با جهاد دانشگاهی استان نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیان اقدام خواهد کرد.
مرکز خدمات و جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر تعامل دو سویه در موضوعات مختلف اظهار داشت: همکاری میان حوزه و دانشگاه تنها در نشست‌های مشترک نباید خلاصه شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های نهادهای همسو با حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف مشترک خاطرنشان کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از حوزه و دانشگاه بدون نگرش مشترک و تلاش در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام محقق نخواهد شد.

همچنین محسنی، رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی همکاری با حوزه های علمیه را مایه برکت و افتخار سازمان دانست و ضمن اعلام آمادگی برای همکاری حداکثری با مرکز خدمات حوزه گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پیگیری خواهد شد.

بنابر این گزارش در پایان این نشست صمیمی مقرر شد به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه، مصوبات این جلسه از سوی کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی پیگیری شود تا طی روزهای آینده در مراسمی تفاهم‌نامه به امضای طرفین برسد.

قرار است در این تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی با همکاری بیمه آسیا در بحث بیمه مکمل درمان طرف قرارداد با مرکز خدمات برای موضوع درکان ناباروری خانواده‌های طلبه و روحانی استان اقدامات لازم را داشته باشد.

همچنین ارائه خدمات پیشگیری، سنجش سلامت و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای طلاب و روحانیان استان، ارائه تخفیف ویژه برای دوره‌های فرهنگی برگزار شده از طرف جهاد دانشگاهی از دیگر مفاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه خواهد بود.

گفتنی است، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی میان طلاب و دانشجویان و همچنین ارائه راهکاری مناسب برای تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر بندهای مربوط به تفاهم‌نامه مشترک مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و جهاد دانشگاهی استان خواهد بود./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات