۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۷۷۷۳۱

همایش شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در چهارمین روز از ماه محرم در ۱۵۰ نقطه از خراسان جنوبی برگزار شد.
همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در چهارمین روز از ماه محرم در ۱۵۰ نقطه از خراسان جنوبی برگزار شد.

این آیین معنوی به همت هیأت حضرت علی اصغر(ع) در مصلی المهدی(عج)، آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) و سالن شهیدین قاسمی مرکز استان برگزار شد و مداحان در رثای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مرثیه‌سرایی کردند.

مادران عزادار با پوشاندن لباس‌های عزا و سربندهای منقش به نام یا صاحب الزمان(عج) به تن و پیشانی نوزادان خود در سوگ شهدای کربلا و حضرت علی اصغر(ع) به ماتم نشستند.

حجت الاسلام احمد عزتی، کارشناس مذهبی در مراسم معنوی شیرخوارگان حسینی در مصلی المهدی(عج) بیرجند اظهار کرد: خداوندمتعال کودکان را پاک آفریده و فطرت نوزادن و کودکان خداجو است.

وی با بیان اینکه برای اینکه فرزندان ما حسینی شوند نباید جلوی تربیت آن‌ها را بگیریم، گفت: والدین کارهای عبادی خود را جلوی فرزندان انجام دهند و ریاکاری در جلوی فرزندان مشکلی ندارد.

کارشناس مذهبی افزود: همچنین والدین نسخه واحد برای تربیت فرزندان نپیچند چرا که روحیات بچه‌ها متفاوت است از این رو برای تربیت باید ابتدا روحیات فرزندان را دید./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات