۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۷۷۷۵۳

اجتماع بزرگ «طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر» برگزار شد

اجتماع بزرگ «طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر» به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد.
امربه معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اجتماعی بزرگ «طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر»، ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر برگزار شد.

اجتماع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهر خرم آباد برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این اجتماع قطعنامه ای قرائت شد که تأکید بر لزوم حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت آن به عنوان معروف بزرگ، از جمله مفاد آن بود.

درخواست از قوه های مجریه و قضائیه برای فراهم کردن بستر لازم برای اجرای وظیفه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از دیگر مفاد قطعنامه اجتماع آمران به معروف در خرم آباد بود.

بنا بر این گزارش، تأکید بر اقدام دولت در راستای ترویج باور عمومی «ما می توانیم»، سخت کوشی و تعیین ارزش های مصرف کالای داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و فساد اقتصادی، پرهیز از کشمکش های سیاسی و منکرهایی همچون فساد اقتصادی از مفاد این قطعنامه بود./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات