۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۷۷۷۶۶
آیت الله حیدری:

مشکلات اقتصادی با نیروهای انقلابی و مدیریت جهادی حل می شود

آیت الله حیدری گفت: با نیروهای انقلابی و مدیریت جهادی اوضاع نابسامان اقتصادی قابل حل است؛ از این رو از دولت انتظار داریم تیم اقتصادی تازه نفس متخصص، متعهد و انقلابی با مدیریت جهادی سر کار آورد.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد بدبینی و يأس نسبت به دستگاه های دولتی هدف دشمن است با این حال انتقاد همراه با بیان نقاط مثبت باشد تا حالت امیدواری را زنده کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجلاسیه مشترک روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در تهران اظهار داشت: حضور این کشورها پیام مهم عدم انزوای ایران را به غرب و آمریکا صادر کرد و در این باره شاهدیم که کشورهایی از قبیل چین، روسیه و هند علنا گفتند که زیر بار تحریم های آمریکا نمی روند و با این حضور نقشه های ترامپ برای انزوای ایران شکست خورد.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: با نیروهای انقلابی و مدیریت جهادی اوضاع نابسامان اقتصادی قابل حل است؛ از این رو از دولت انتظار داریم تیم اقتصادی تازه نفس متخصص، متعهد و انقلابی با مدیریت جهادی سر کار آورد.

آیت الله حیدری به خبر مسرت بخش حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست های مستقر در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی برای دفاع از امنیت ملی آماده باش هستند و با موشک های اخیر به دنیای جنگ طلب قدرت جمهوری اسلامی را برای خاموشی همه فتنه های داخلی و خارجی به رخ کشیدند.

وی به فتنه های جاری در بصره اشاره کرد و افزود: نارضایتی اهالی بصره از عدم خدمت رسانی دولت مرکزی عراق به حق است اما داعشی ها و بعثی ها به همراه گروهک های منافق همچون یمانی ها جمع شدند و به حشد شعبی و کنسولگری ایران حمله کردند تا پیوند و روابط مستحکم دولت و ملت عراق با دولت و ملت ایران را بر هم زنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گروهک یمانی که ادعای تشیع و امام زمانی و مهدویت دارد در اختیار صهیونست ها است و در پرچمی که نخست رو کرد ستاره داوود بر آن قرار داشت اما امروزه در دستان وهابی ها است و در کنار داعشی ها برای آتش زدن کنسولگری ایران در بصره اقدام کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه وحدت ایرانی ها و عراقی ها شکست داعش و تقویت محور مقاومت را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: یک ماه پیش از سفر به حج، عازم لبنان شده و اقتدار جبهه مقاومت را در لبنان و سوریه مشاهده کردم و طی دیدار با سید حسن نصرالله، سید مقاومت بیان داشت که آمریکا قدرت تحمیل جنگ علیه ایران را ندارد چون از بمباران شدن رژیم صهیونیستی به دستان حزب الله بیم دارد.

آیت الله حیدری با اشاره به بازگشت عزتمند حجاج ایرانی عنوان داشت: عربستانی ها سرشان به سنگ خورد و مؤدب شدند البته در این میان شکست داعش سبب شد تا وهابیت در جهان رسوا شود به حدی که عربستان از آنها تبری جسته و وهابیان افراطی متعصب را به زندان اندازد؛ از این رو هیچ مزاحمتی برای حجاج شیعی حاصل نشد.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تکرار فاجعه منا دیگر عامل برگزاری منظم و بدون حاشیه حج از سوی سعودی ها بود، تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در عراق و سوریه، عربستانی ها را آن قدر ترسانیده که نمی توانند کوچکترین اقدامی انجام دهند ضمن اینکه گرفتاری در باتلاق یمن دیگر دلیل است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آتش سوزی هورالعظیم در عراق گفت: با آتش سوزی نیزارهای هور در عراق، دود آن به چشم خوزستانی ها رفت و در صورت عدم خاموشی، خاک هور منشأ ریزگردها شده و باز هم مردم استان گرفتار خواهند شد.

وی فشار به دولت عراق برای همکاری در زمینه خاموشی آتش هورالعظیم را از وزارت خارجه خواستار و خاطرنشان کرد: چاره ای جز این نیست که وزارت نیرو آب سد کرخه را برای آبگیری هورالعظیم رها کند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات