۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۷۷۸۱۵
حجت الاسلام اکبرپور:

مسؤولان باید تفکرات حسینی داشته باشند

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان باید تفکرات حسینی داشته باشند نه اینکه با لبخند و مذاکره با دشمن غش کنند، گفت: کسی نمی‌تواند در کشور شعار هیهات منا الذله بدهد اما با استکبار جهانی نیز دست بدهد.
اکبرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم عزاداری ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) که در مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از منکرات این است که حاکم جامعه‌ای فاسد باشد.

وی با بیان اینکه حسینیان در طول تاریخ هیچگاه با یزیدیان کنار نیامدند، گفت: امروز شمر و یزید زمان بر علیه ارزش‌های اسلامی کار می‌کنند از این رو شمر و یزید زمان را باید بشناسیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه با تفکر یزیدی نمی‌توان صلح کرد، افزود: عربستان سعودی که خود را خادم‌الحرمین می‌داند و مسلمان هستند مانند دیوانه‌ها به جان کشورهای اسلامی افتاده و جنایت انجام می‌دهند.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: این‌ها هم نمازخوان و هم قرآن‌خوان هستند و نماز جماعت آن‌ها ترک نمی‌شود ولی اسلام آن‌ها فاطمی، علوی و حسینی نیست و اسلام این‌ها عمربن سعد و یزید است.

وی با بیان اینکه جامعه‌ بی تفاوت آسیب‌پذیر است، ادامه داد: منکرات امروز تنها بدحجابی نیست بلکه آن کسی که به ارزش‌های اسلامی دهن‌کجی می‌کند و به خانواده‌ها شهدا نیش و کنایه می‌زند بالاترین منکر انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری به راحتی احتکار می‌کنند و مانند خوره به جان انسان‌ها افتادند.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: آقایان که باید روی این موضوعات نظارت داشته باشند کجا بودند؟، آقایان در زمانی که فردی 70 میلیون تومان وام می‌گیرد تا سکه پیش خرید کند و یا فردی 2.5 تن سکه می‌خرد، کجا بودند؟

وی با بیان اینکه برخی از آقایان در کشور بی لیاقتی خود را نشان می‌دهند، افزود: کشوری که روزی دغدغه موشک داشت امروز دغدغه پوشک دارد و این نشان از عدم مدیریت صحیح در کشور است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مسؤولان باید تفکرات حسینی داشته باشند نه اینکه با چند لبخند و مذاکره با دشمن غش کنند، گفت: کسی نمی‌تواند در کشور شعار هیهات منا الذله بدهد اما با استکبار جهانی نیز دست بدهد.

حجت الاسلام اکبرپور عنوان کرد: روزی که مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست و دست آن‌ها در دستکش مخملی است کسی گوش نکرد و متاسفانه 6 سال سرمایه و وقت کشور را هدر دادند و در نهایت نتیجه‌ای هم به دست نیاوردند.

وی با بیان اینکه آنطور که مبارزه چند جوان حزب‌اللهی در سوریه، عراق و یمن و لبنان جواب می‌دهد، مذاکره جواب نمی‌دهد، بیان کرد: متاسفانه برخی از افرادی که بوی باروت به مشام آن‌ها نرسیده صحنه‌گردان جامعه هستند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی از بی خردان در جامعه به خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم همواره نیش و کنایه می‌زنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات