۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۷۷۸۲۶

موکب شهید شیخ هشام صیمری در ملاشیه راه اندازی شد

حجت الاسلام سواری از برپایی موکب شهید شیخ هشام صیمری در منطقه محروم ملاشیه اهواز خبر داد.
راه اندازی موکب شهید شیخ هشام صیمری در ملاشیه حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز،

حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با فعالیت های مدرسه در ماه محرم اظهار داشت: برپایی مجالس روضه خوانی، سینه زنی، راه اندازی مواکب و تجمع هیأت ها در شب دهم با حضور  اهالی منطقه و روحانیت برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه از برپایی موکب شهید شیخ هشام صیمری خبر داد و گفت: هدف از این اقدام زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه این شهید بزرگوار  است که همه عمر شریف شان را در راه تعظیم شعائر الهی صرف کرد ضمن اینکه تربیت نیروی انقلابی و الگو سازی برای تربیت این نیروها را دنبال می کنیم.

امام جماعت مسجد الرسول ملاشیه با بیان اینکه تعداد خادمان موکب ۲۰ نفر از اعضای حلقات صالحین مسجد الرسول هستند، تصریح کرد: این موکب تا 15 محرم پابرجا خواهد ماند و در ایام اربعین نیز دوباره راه اندازی می شود البته چندین موکب نیز در این منطقه به همت جوانان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سواری ادامه داد: مدرسه امام جواد(ع) به روستا های اطراف و روضه های خانگی مبلغ اعزام کرد و برای دهه دوم 18 مدرسه هم را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی گفت: همه مخارج موکب ها از خیرین و صندوق هایی است که جوانان و نوجوانان ملاشیه به صورت خودجوش در طول سال تشکیل دادند.

مدیر مدرسه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه خاطرنشان کرد: مهمترین نیازها در ایام محرم کمک به پرپایی موکب های مرکزی جاده اصلی برای استقبال از زوار اربعینی است که از کشورهای خارجی آمده و از مرز شلمچه به کشور عراق مشرف می شوند؛ چرا که ملاشیه بر سر راه زائران خارجی است؛ پس باید به بهترین شکل مهیا شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات