۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۷۸۱۲۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله خبر داد؛

گردهمایی طلاب و دانشجویان شهرری به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله گفت: گردهمایی دانشجویان و طلاب در دوم مهر از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرری است.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اصغر آرزومند فرمانده ناحیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) امروز ۲۶ شهریور در نشست خبری هفته دفاع مقدس که در ناحیه بسیج حضرت روح الله(ره)، برگزار شد، اظهار داشت: ایام محرم و دهه بزگداشت دوران دفاع مقدس زمان بسیار خوبی برای امر به معروف و‌ نهی از منکر است که ناحیه نیز در این زمینه برنامه های خوبی دارد.

وی با بیان اینکه یکی دیگراز برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شهید عزیزالله محمدی از شهدای گمنام باقرشهراختصاص دارد؛ عنوان کرد: این شهید جزء ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده است که پیکر پاک او روز ۲۷ شهریور ساعت ده از جلوی مصلی باقرشهر تشییع می شود.

سرهنگ آرزومندی درباره بقیه برنامه های این هفته ابراز کرد: در این هفته که با ایام محرم همزمان شده است ۵۸۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان ری برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) عنوان کرد: دوران دفاع مقدس با الگوگیری از واقعه عاشورا به پیروزی رسید، در همین راستا ما برنامه‌های فرهنگی تحت عنوان یادمان عملیات ثامن الائمه در دوکوهه، نمایشگاه مقاومت شکست حصر آبادان را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این هفته؛ سرکشی به خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، بازسازی عملیات شکست حصر آبادان، رژه گردان‌های امام علی و بیت‌المقدس، احداث و افتتاحیه یادمان شهید حججی توسط حوزه بسیج خواهران در بهشت زهرا(س)، نمایشگاه دوران دفاع مقدس با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تلفیقی از ایام محرم در گلحصار، اعزام راوی به مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه های مدارس است.

سرهنگ آرزومندی در ادامه تبین برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره شهید مدافع حرم در قلعه نو، مانور فرهنگی خواهران بسیجی، برگزاری برنامه فرهنگی آبروی محله با حضور خانواده‌های شهید در محله خود آنها، مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس در مدارس و مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی نظیر کوهپیمایی، گردهمایی دانشجویان و طلاب در دوم مهر از جمله برنامه‌های دیگر بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت، دیدار با امام جمعه ها، ارائه خدمات رایگان به خانواده‌های کم برخوردار در مناطق روستایی، رژه حماسی گردان‌های بیت المقدس و امام علی(ع) است./۸۱۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات