۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۷۹۵۲۸
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

پاسخ جنایت تروریستی اهواز مشت آهنین و ضربه کوبنده به استکبار خواهد بود

نماینده مردم خوزستان در خبرگان با بیان این که طراحان جنایت تروریستی اهواز به سزای جنایات خود خواهند رسید، تأکید کرد: پاسخ این جنایت تروریستی کور مشت آهنین و ضربه کوبنده به استکبار خواهد بود.
آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز اهواز و تسلیت به بازماندگان این حادثه گفت: جنایت تروریستی تکفیری دشمنان اسلام، انقلاب و ایران که امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز توسط مزدوران آمریکا، صهیونیست و آل سعود صورت گرفت برای جبران شکست از جبهه مقاومت اسلامی بود.

وی افزود: این جنایت در پی حضور میلیونی ملت ایران و مردم خوزستان در خلق حماسه عاشورایی عزاداری حسینی، اتحاد و یکپارچگی مردم در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران و برای خدشه وارد کردن به عظمت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که این جنایت بزدلانه، کور و بی نتیجه نشانه استیصال دشمنان است، اظهار داشت: همانگونه که دشمنان در عملیات های مشابه این جنایات در سال 84 و بعد از آن در خوزستان هیچ نتیجه ای نگرفتند از این جنایت هم نتیجه ای نخواهند گرفت و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: اگر چه شهادت مردم، هموطنان و نیروهای مؤمن برای ما سخت است اما این شهادت ها مردم را بصیرتر، آگاه تر، بیدارتر و حاضر در صحنه با اتحاد و یکپارچگی بیشتر خواهد کرد.

آیت الله کعبی از مردم خوزستان برای حضور پرشور و حماسی در تشییع شهدای حادثه امروز دعوت کرد و ابراز داشت: مردم خوزستان و اهواز در تشییع جنازه با شکوه این شهدا حماسه عاشورایی خلق خواهد کرد و برادری و وحدت همه اقوام را به نمایش خواهند گذاشت.

وی عنوان کرد: مردم ولایتمدار عرب خوزستان که با شعار "لبیک یا حسین" و "هیهات منالذله" در روزهای عزاداری محرم حضور هزاران نفره در حسینیه ها، مساجد و موکب های عزاداری داشتند، در تشییع جنازه با شکوه این شهدا مشت محکمی به استکبار، آمریکا، صهیونیست و آل سعود و مزدوران داخلی آن ها خواهند زد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: متأسفانه این جنایتکاران دارای شبکه های ماهواره ای فتنه انگیز هستند که توسط کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر حمایت می شوند، تروریست ها از همین شبکه ها همواره تهدید می کنند و جنایت های خود را به نمایش می گذارند و مدعیان حقوق بشر باید در برابر این جنایتکاران موضع بگیرند.

وی جنایت تروریستی و تکفیری را جنایت علیه بشریت دانست و اضافه کرد: این جنایات مربوط به مزدوران شکست خورده است،  در جریان امروز دو نفر از تکفیری ها به درک واصل شدند و یک نفر از آن ها دستگیر شده است.

آیت الله کعبی با بیان این که همه پشتیبانان، حامیان و طراحان این جنایت، قطعا با اشراف عالی اطلاعاتی و امنیتی دستگیر خواهند شد و به سزای جنایات خود خواهند رسید، تأکید کرد: پاسخ این جنایت تروریستی کور و بی نتیجه مشت آهنین و ضربه کوبنده به استکبار و مزدوران آل سعود و حضور میلیونی در صفوف یکپارچه در تشییع شهدا و تقویت برادری، وحدت و یکپارچگی است.

وی افزود: از همه قبایل و عشایر به ویژه مردم عرب خوزستان و اهواز دعوت می کنیم که به شکل سنتی و با نمادهای خود و با نشانه های بیزاری و اعلام برائت از این جریان اموی و با اعلام آمادگی برای گرفتن انتقام در تشییع جنازه با شکوه شهدا شرکت کنند.

نماینده مردم خوزستان بار دیگر حادثه امروز را به خانواده های شهدا و مردم خوزستان تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ابراز امیدواری کرد که سطح هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی کشور تقویت شود و ابراز داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب در ایام عزاداری دهه اول نتوانستند هیچ غلطی بکنند و به این شکل انتقام گرفتند./1323/

ارسال نظرات