۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۷۹۷۷۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تحصیل یک هزار و ۴۰۰ طلبه در مدارس علمیه برادران لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: یک هزار و ۴۰۰ طلبه لرستانی سال تحصیلی جدید را در مدارس علمیه آغاز کرده اند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه برادران استان خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و 400 طلبه در مدارس علمیه استان سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.

وی به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در سراسر استان اشاره و عنوان کرد: این مدارس علمیه در سطح یک، دو و سه مشغول فعالیت و تربیت علمی طلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در مدارس علمیه برادران استان یادآور شد: امسال براساس ظرفیت پذیرش مدارس و در نظر گرفتن بحث کیفیت محوری از بین داوطلبان ورود به حوزه بیش از 160 طلبه جذب شد.

وی از طلاب به عنوان مبلغان سفیران دین و مکتب اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: طلبه ها برای موفقیت درانجام رسالت تبلیغی و طلبگی خود باید خوب درس بخوانند و روحیه تحقیق و پژوهش بین آنان تقویت شود.

حجت الاسلام میناپور بر ضرورت رونق و شکوفایی علمی در حوزه های علمیه تأکید کرد و اظهار داشت: تحقیق، پژوهش و مباحثه از الزامات رونق علمی در این مراکز دینی و علمی است.

وی با تأکید برد اینکه طلبه ها باید از موقعیت های درسی که در حوزه در اختیار آنان قرار دارد، به خوبی بهرمند شدوند، گفت: استفاده از فرصت ها امری ضروریبرای تحکیم پایه های علمی آنان است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات