۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۰۱۶۳
حجت الاسلام محمدی:

نظرات رهبر انقلاب دقیق و کارشناسانه است

استاد حوزه علمیه گفت: رهبر معظم انقلاب فردی بسیار جامع الاطراف است و هرگونه نظری که تا به حال ارائه کرده اند خیلی دقیق و کارشناسانه بوده است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدرضا محمدی از اساتید حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان فردی بسیار جامع الاطراف است و هر گونه نظری که تا به حال ارائه کرده اند خیلی دقیق و کارشناسانه بوده است.

وی افزود: به گفته متخصصان رشته های مختلف تا به امروز هر راه حلی که حضرت آقا مطرح و یا پیش بینی کرده اند دارای ابعاد کاملی بوده است که نمی توان نسبت به آن ایراد گرفت.

این استاد حوزه استفاده مشاوره با افراد زبده را یکی از ویژگی های رهبر معظم انقلاب معرفی کرد و گفت: بخشی از این نظرات ناشی از تدابیر حکمانه ایشان است و در بعضی از موارد که در زمینه تخصصی حضرت آقا نباشد با کارشناسان مشورت می کنند.

وی ایده های رهبر را موشکافانه دانست و عنوان کرد: به نظر ینده این تفکرات و ایده ها نشان از نگاه دقیق و موشکافانه بودن نظرات ایشان دارد.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: روش مقام معظم رهبری ادامه دهنده خط امام خمینی است و این را از اختیارات و سخنان رهبری می توان درک کرد.

وی ادامه داد: همان راه و مسیری که امام خمینی تبیین کردند رهبر معظم انقلاب نیز در طول دوران رهبری خود ادامه دهنده همان راه است و در تمام صحنه ها همان نقش را ایفا کرده اند.

وی انسجام بین نیروهای نظام را یکی از مهارت های خاص رهبری مطرح کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری دلسوزانه همه عقاید و گروه ها را زیر چتر ولایت حفظ کرده اند و با سعه صدر اسلام را در این برهه ای که دشمنان هر روز با فتنه ای جدید به دنبال ایجاد تفرقه هستند به نحو شایسته ای مدیریت کرده است.

حجت الاسلام محمدی در پایان تاکید کرد: در روایات از اهل بیت ویژگی هایی که برای یک رهبر تعیین شده ما همه آن را در رهبر معظم انقلاب می بینیم./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات