۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۸۰۱۷۰
در نشریه خط حزب الله می‌خوانیم؛

معجزه‌ جوان ایرانی

صدو ‌پنجاه ‌و دومین شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «معجزه‌ جوان ایرانی» منتشر شد.
نشریه خط حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، صدو ‌پنجاه ‌و دومین شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «معجزه‌ جوان ایرانی» منتشر شد.

سخن هفته‌  این شماره از نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «معجزه‌ جوان ایرانی» به این سؤال پاسخ می‌دهد که چگونه با وجود همه‌ی تحریم‌ها و محدودیت‌ها، کشور توانست در جنگ نظامی پیروز شود؟ در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: در واقع، «دفاع مقدّس وسیله‌ای شد برای اینکه استعدادهای مکنون در انسان‌ها، به شکل عجیبی بُروز کند.»(۱۳۹۲/۰۹/۲۵) «مثلاً شهید باکری؛ ایشان در آغاز جنگ یک جوان دانشجو است که تازه فارغ‌التّحصیل شده؛ حالا چند ماه یا یک مدّتی هم در پادگان‌ها گذرانده، بعد هم به دستور امام که [گفتند] از پادگان‌ها بیایید بیرون، آمده بیرون؛ مثلاً مهر ماه سال ۵۹ شهید باکری یک چنین حالتی دارد. بعد شما نگاه کنید در عملیات بیت المقدّس، در عملیات خیبر، قبل آن در عملیات فتح المبین، این جوان یک فرماندهی زبده‌ی نظامی است که می‌تواند یک لشکر را، در بعضی جاها یک قرارگاه را حرکت بدهد و هدایت کند و کار کند.»(۱۳۹۲/۰۹/۲۵)

همچنین گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «استراتژی امام خمینی(ره) برای غلبه بر تحریم‌ها» به چگونگی پیروز شدن در جنگ هشت ساله‌ی دفاع مقدس پرداخته است.

 تاریخ هشت ساله‌ی دفاع مقدس پر است از درس‌ها و تجربیات موفق و بن‌بست‌شکنی نیروهای مؤمن و انقلابی، که رهبر انقلاب از آنها به‌عنوان نمونه برای حل مشکلات و چالش‌های امروز یاد می‌کنند. درس‌ها و تجربیاتی که با اتکاء بر آنها، می‌توان کشور را در جنگ اقتصادی نیز پیروز و سربلند کرد. به‌همین جهت خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشتی با عنوان «می‌گفتند نمی‌توانیم، اما جوان ایرانی معجزه آفرید» به ۱۰ درس دفاع مقدس از منظر بیانات رهبر انقلاب پرداخته است.

اگر در برابر حمله رژیم بعثی سستی می‌کردیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ کتابی که رهبر انقلاب در دیدار خبرگان رهبری به آن اشاره کردند، جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد پیشرفت هم نخواهد داشت، زندگی مردم ایران خودش یک صحنه عبرت بود، می‌گفتند این قطعه‌ها را نداریم اما هنوز دارند کار می‌کنند، اساس کار مؤمن فهمیدن نیاز و حضور در لحظه مناسب است، زن و مرد در چه چیزهایی با هم تفاوت دارند؟ از شکست‌های مقطعی مأیوس نشوید و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 صدو‌پنجاه‌ودومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح شهدای حادثه تروریستی اهواز تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند./۹۹۸/د۱۰۳/ق

 

 

ارسال نظرات