۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۰۵۴۶
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «صلح عادلانه راهکار مقابله با تروریسم»

این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مجمع محققین صلح اسلامی تهیه شده و در انتشارات این مجمع به چاپ رسیده است
کتاب «صلح عادلانه راهکار مقابله با تروریسم»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «صلح عادلانه راهکار مقابله با تروریسم» اظهار داشت: برگزاری کنفرانس بین المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه،بی شک آغازگر فصل نوینی در راهبردهای جامعه مدنی جهانی برای مقابله با پدیده ضد بشری تروریسم و استقرار و حاکمیت فضای امنیت و صلح در جهان است. حضور بیش از 102 چهره بزرگ علمی و فعالان صلح و اقدامات بشردوستانه در تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در این کنفرانس، نشان از همت و عزمی جدی در نخبگان برای ایجاد ائتلافی مؤثر داشت.

وی گفت: ایران اسلامی در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم اردیبهشت میزبان نخبگان و شخصیت های تأثیرگذار و فعالان صلحی بود که از 62 کشور مختلف جهان خود را به ایران رسانده بودند تا هم صدا با همتایان ایرانی خود، آغازگر راه سخت و دشواری باشند که محو تروریسم و حاکمیت گفتمان صلح عادلانه را نوید می دهد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کنفرانسی که در بیش از دو میلیون و چهارصد هزار خبر در فضای جهانی انعکاس یافت تا به مردم جهان اعلام کند که عصر اقدامات یک جانبه و تک محورانه با شعارهای تبلیغاتی به سر آمده و فعالان و صاحب نظران صلح جو و عدالت طلب از اقصی نقاط جهان، که از این گونه اقدامات شعاری و تبلیغاتی قدرت های بزرگ به تنگ آمده اند، این بار در قالب ائتلافی گسترده و جهانی، قصد دارند تا همه جانبه گرایی و جهان شمولی را در راه صعب و دشوار پایان دادن به عصر ترور و وحشت پی گرفته و ایجاد جهانی عادلانه و همراه با صلح را در سرلوحه فعالیت های خود بگنجانند.

وی به معرفی کتاب «صلح عادلانه راهکار مقابله با تروریسم» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مجمع محققین صلح اسلامی تهیه شده و در انتشارات این مجمع به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «صلح عادلانه راهکار مقابله با تروریسم» با 382 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 130000ریال در سال 1390 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 50000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/

ارسال نظرات