۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۸۰۶۳۱
۶ صفر صورت می گیرد؛

آغاز حرکت مشایه الاهواز از مناطق غرب اهواز

مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز گفت: تاریخ حرکت امسال مشایه الاهواز ۶ صفر مصادف با ۲۴ مهرماه ۱۳۹۷ است.
حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز،

حجت الاسلام احمد سواری، مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: حرکت عظیم فرهنگی و مذهبی «مشایه الاهواز» 5 سال پیش با جمعیت اندکی آغاز شد اما در همین مدت بر آن افزوده شده و امروزه بزرگترین پیاده روی اربعین در ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه امام جواد(ع) ملاشیه اهواز با بیان اینکه تاریخ حرکت امسال مشایه الاهواز 6 صفر مصادف با 24 مهر1397 است، افزود: این پیاده روی از ملاشیه آغاز و سایر مناطق غرب اهواز همچون کوی علوی، لشکر آباد، مندلی، شهرک رزمندگان، گلدشت، کوی سادات،کوی انقلاب و پردیس را دربر می گیرد.

امام جماعت مسجد الرسول ملاشیه گفت: روستاهای بخش اسماعیلیه و مسیر الهایی و  تصفیه یک روز پیش از آغاز حرکت (5 صفر) پیاده روی خود را آغاز می کنند تا خود را به حاضران در مشایه الاهواز برسانند.

حجت الاسلام سواری ادامه داد: زائران حسینی پس از بیتوته در منطقه کوی سیاحی و کوی عین دو به همراه اهالی محترم این دو منطقه در 7 صفر حرکت خود را ادامه خواهند داد.

وی در پایان گفت: برنامه های ویژه ای برای امسال تدارک دیده شده که اهم آنها ورود بزرگترین موکب ایرانی به نام مردم ولایت مدار اهواز در روز اربعین به حرمین شریفین و بین الحرمین است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات