۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۸۰۷۴۴
نقوی حسینی در گفت‌وگو با رسا:

هرکس به ایران تعدی کند در هرجای جهان با برخورد قاطع مواجه می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عملیات موشکی سپاه علیه مواضع داعش را حرکتی در جهت آگاه کردن مستکبران از قدرت ایران دانست و تأکید کرد: هرکس به ایران تعدی کند در هرجای جهان با برخورد قاطع مواجه می شود.
نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره اقدام اخیر سپاه در موشک باران مواضع تروریست‌های داعش، گفت: حرکت قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر سرکوب مقر فرماندهی گروه‌های تروریستی و گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم و بی‌گناه حادثه اهواز، اقدامی افتخار آمیز بود.

وی ادامه داد: اولین پیام این اقدام این بود که تمام گروه‌های تروریستی فهمیدند که امروز در تیر رأس ایران قرار دارند. امروز ایران اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی به تمام فعالیت‌های مشکوک داخلی و خارجی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دومین پیام اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بود که اگر هر گروه یا فردی بخواهد به هر دلیلی به ایران تعدی کند، در هر جای جهان که باشد امنیت ندارد و قطعا از ایران ضربه خواهد خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که این حمله چه پیامی برای آمریکا در منطقه خاورمیانه دارد، گفت: وقتی که موشک‌های ایران تا فاصله سه مایلی آمریکایی‌ها را هدف قرار می‌دهد، تمام مستکبرانی که در منطقه حضور دارند را می‌ترساند.

نقوی حسینی در پایان اظهار داشت: بدون شک امروز آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها تمام مرتجعین منطقه‌ای فهمیده‌اند که ایران به راحتی می‌تواند با هر تهدیدی که مواجه شود، آن را به صورت قدرتمندانه پاسخ دهد./856/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات