۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۸۰۷۵۹
حجت‌الاسلام اکرمی:

تعدی دشمن به کشور پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به این‌که توان دفاعی کشور دشمن را به عقب می راند، گفت: اگر دشمن بخواهد تعدی کند از خود دفاع کرده و آن را از تجاوز مأیوس خواهیم کرد.
سید رضا اکرمی

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه شریفه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة» گفت: بر اساس آیات قران کریم نیرومند بودن و اقتدار جامعه اسلامی عامل بازدارنده است.

وی ادامه داد: ما سلاح را به عنوان بازدارنگی و دفاع از خود می خواهیم، یعنی جمهوری اسلامی از توان موشکی و سلاح های خود در راستای تجاوز به حریم دیگر کشورها هرگز استفاده نمی کند.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به این‌که بر اساس نص آیات قرآن کریم، توان دفاعی کشور دشمن را به عقب می راند، ابراز کرد: اگر دشمن بخواهد تعدی و تجاوز کند با سلاح از خود دفاع کرده و آن را از تجاوز مأیوس خواهیم کرد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به پیام واکنش سریع سپاه انقلاب به جنایت تروریستی اهواز برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی مطرح کرد: دشمن در طول 40 سال پیروزی انقلاب به ویژه در 8 سال دفاع مقدس این موضوع را تجربه کرد که اگر دست به تجاوز بزند با او مقابله خواهد شد و ایران به دفاع از خود برمی خیزد.

وی افزود: هربار دشمن به خود این اجازه را داد که وارد خاک ایران شده و دست به جنایت بزند، جمهوری اسلامی یکپارچه در مقابل آن ایستادگی کرده و او را از اهدافش مأیوس کرد.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به این‌که ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان از خود دفاع خواهد کرد، یادآور شد: دشمن اگر اهل تجربه باشد، باید فکر تجاوز و انجام جنایت‌های تروریستی را از ذهن خود پاک کند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات