۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۰۷۷۰
همزمان با سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

آغاز به کار مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران

مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی مدرسه علمیه فیضیه مازندران همزمان با سال تحصیلی جدید فعالیت علمی خود را آغاز کرد.
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از آغاز به کار فعالیت علمی مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که برای نخستین بار در سال تحصیلی جدید رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی در این مدرسه علمیه به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، افزود: در حال حاضر 23 طلبه در این مرکز تخصصی مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که طلاب در مدت سه سال شش ترم تحصیلی را در این مرکز خواهند گذراند، خاطرنشان کرد: پس از این که داوطلبان با موفقیت این دوره را گذراندند به آنها مدرک سطح دو حوزه اعطا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که این مدرسه علمیه ظرفیت علمی بالایی در جهت تقویت دروس تخصصی دارد، بیان داشت: در حال حاضر نیز از توان و ظرفیت اساتید بومی این مدرسه در این مرکز تخصصی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به این که کلاس های رشته تخصصی حقوق و قضاء اسلامی از شبه تا دوشنبه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برقرار است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که امسال نخستین سال آغاز به کار این رشته تخصصی بود، اما شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه مندان حوزه برای تحصیل در این مرکز تخصصی بودیم.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که در حال حاضر میزان استقبال طلاب برای تحصیل در رشته های تخصصی هر روز افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: در همین راستا مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در جهت پاسخگویی به نیازهای طلاب و علاقه مندان تحصیل در این رشته های تخصصی راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران از تقویت و توسعه فعالیت های این مرکز تخصصی در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد دیگر رشته های مورد علاقه و نیاز طلاب حوزه را نیز در این مرکز راه اندازی کنیم.

وی با بیان این که توسعه فعالیت مراکز تخصصی در استان ها اقدامی ارزشمند در جهت جلوگیری از مهاجرت بی رویه طلاب به قم و سایر استان ها است، تصریح کرد: با حمایت و تقویت این رشته های تخصصی می توانیم از توان و ظرفیت علمی و تبلیغی طلاب در مناطق مختلف استان بهره گیریم./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات