۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۰۷۸۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حمله موشکی سپاه درس عبرتی برای حامیان تروریست ها باشد

نماینده خبرگان با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه در بمباران مواضع تروریست های داعش، گفت: این حملات باید درس عبرتی برای تروریستها و حامیان آنها باشد که دست به چنین اقدامات بزدلانه ای علیه ملت ایران نزنند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بمباران مواضع تروریست های داعش گفت: این حملات باید درس عبرتی برای تروریست ها و حامیان آنها باشد که دست به چنین اقدامات بزدلانه ای علیه ملت ایران نزنند.

وی با بیان این که پیام ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح کشورمان به هر گروه یا کشور متجاوزی کاملاً روشن و آشکار است، افزود: کوچکترین تحرک دشمن در منطقه از سوی جمهوری اسلامی ایران رصد می شود و اگر خطایی از آنها سر زند به طور حتم پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از انقلاب و امنیت مردم با کسی هیچ تعارفی ندارند، خاطرنشان کرد: امنیت و تمامیت ارزی کشور خط قرمز ایران اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی های بزدل به خیال خام خود فکر می کنند با این گونه اقدامات می توانند فضای داخلی کشور را ناامن کنند، تصریح کرد: ملت ایران هوشیار و بیدار هستند و این کشورها کوچک تر از آنی هستند که بخواهند امنیت داخلی کشورمان را به مخاطره بیندازند.

وی با اشاره به این که حملات موشکی سپاه تنها گوشه کوچکی از توان و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: تروریست ها و حامیان آنها اگر بخواهند از خط قرمزهای ما عبور کنند با پاسخ سخت و پشیمان کننده ای مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکایی ها در طی سال های اخیر هر چه در توان داشتند برای ناامن کردن منطقه به کار گرفتند، افزود: اما مدیریت و نقش آفرینی ایران اسلامی همه نقشه های آنها را خنثی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز عربستان سعودی همچون عروسکی در دستان آمریکایی ها و صهیونیست ها است، خاطرنشان کرد: سعودی ها امروز به پیاده نظام آمریکا و صهیونیست ها در منطقه برای ضربه زدن به چهره اسلام و ظلم به ملت های مسلمان تبدیل شده اند.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مقتدرانه در برابر توطئه ها و هجمه های آمریکا و هم پیمانانش ایستاده است، تصریح کرد: آمریکایی ها نیز به خوبی با اقتدار نظامی ایران اسلامی آشنا هستند و می دانند که ایران اسلامی در این خصوص با کسی مماشات نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که تجربه های هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت های خیره کننده نظامی کشورمان در دهه های اخیر، ایران اسلامی را به یک کشور مقتدر در عرصه نظامی تبدیل کرده است، بیان داشت: با وجود تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت ایران، اما امروز پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف به ویژه صنعت موشکی موجب رعب و وحشت دشمنان ملت ایران شده است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات