۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۰۸۳۶

برگزاری دوره تربیت مربی سبک زندگی در قم

روان‌شناسی رشد، مهارت‌های زندگی، مشاوره ازدواج، تربیت فرزند، مشاوره خانواده، سبک زندگی و مدیریت روابط خانواده بخشی از عناوین آموزشی دوره تربیت مربی سبک زندگی به شمار می رود.
سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی سبک زندگی در سه مقطع مقدماتی، تکمیلی و تخصصی در قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این دوره آموزشی از اساتید مجرب و توانمند در عرصه سبک زندگی بهره گرفته می‌شود و از مزایای آن اعطای مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری، جذب و به کارگیری برگزیدگان دوره، امکان اعزام‌های تخصصی به نقاط مختلف کشور است.

داشتن مدرک کارشناسی یا اشتغال به تحصیل در سطوح عالی حوزه(سطح2)، بهره‌مندی از توانایی و انگیزه کافی، قبولی در مصاحبه از شرایط شرکت در دوره تربیت مربی سبک زندگی می‌باشد.

روان‌شناسی رشد، مهارت‌های زندگی، مشاوره ازدواج، تربیت فرزند، مشاوره خانواده، سبک زندگی و مدیریت روابط خانواده بخشی از عناوین آموزشی این دوره هستند.

ارائه رونوشت از مدرک یا ارزیابی تحصیلی، تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ 200 هزار تومان هزینه جهت ثبت نام الزامی است.

داوطلبان ثبت‌نام می‌توانند نام و نام خانوادگی و کد 114 را از تاریخ یکم مهرماه تا 15 مهرماه سال جاری به سامانه پیامکی 50002206992 ارسال کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت ارتباط با کارشناسان دوره سبک زندگی می‌توانند با شماره‌های 09197479714 و 02537835192 تماس گرفته یا به آدرس: قم، خیابان سمیه، بین کوچه‌های 16 و 18، پلاک 336 مراجعه کنند./876/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات