۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۸۰۹۵۰
حجت‌الاسلام احمدزاده:

مسؤولان مراقب وقت‌کشی کشورهای اروپایی در برجام باشند

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به وقت‌کشی کشورهای اروپایی در ماجرای برجام بر هوشیاری بیش از پیش مسؤولان و متولیان امر در این زمینه تأکید کرد.
حسن روحانی برجام خسارت محض

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، شامگاه امروز در جمع عزاداران دهه سوم محرم، با اشاره به مواضع شایسته رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: سخنرانی عزتمندانه و خردمندانه رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل نشان‌دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پیام روشن رئیس‌جمهور کشورمان افزود: آمریکایی‌ها با جنجال فراوان تلاش کردند منازعه ساختگی خود با ایران را در گام اول به مجمع عمومی سازمان ملل و در گام بعد به شورای امنیت این سازمان بکشانند.

حجت‌الاسلام احمدزاده ادامه داد: اما درمجموع ترامپ در مجمع سازمان ملل نتوانست آمریکا را از انزوا خارج کند و همه کشورها با خنده شدید او را مورد تمسخر قرار دادند.

وی با بیان اینکه اقتدار و استقامت پیام روشن رئیس‌جمهور در سخنرانی سازمان ملل بود، گفت: سخنان رئیس‌جمهور ایران بسیار کوبنده و گویای واقعیت جامعه بود که باعث دلگرمی مردم ایران شد.

حجت‌الاسلام احمدزاده با یادآوری سخنان سنجیده رئیس‌جمهور ایران مبنی بر مشارکت همه کشورها در حل معضلات بین‌المللی در مقابل سخنان خنده‌دار رئیس‌جمهور آمریکا که گزافه‌گویی می‌کرد، اظهار کرد: خنده سران کشورها حین سخنرانی ترامپ جلوه‌ای از منطق جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی گفت: سخنرانی رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل صدای رسای مردم را به گوش جهانیان رساند.

امام جمعه آشخانه در خاتمه با اشاره به وقت‌کشی کشورهای اروپایی در ماجرای برجام بر هوشیاری بیش از پیش مسؤولان و متولیان امر تأکید کرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات