۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۰۳۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی در منطقه گسترش یافته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی در مقابل خیانت های بیگانه نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه گسترش یافته و توطئه های آن ها را ناکام گذاشته است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان خراسان جنوبی که در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: جریان استعمار یکی از بزرگترین آفت ها در جهان بشریت است و شناخت این جریان بر هر  انسان با بصیرت لازم است.

وی گفت: در گذشته تاریخ جنگ های صلیبی بسیاری ایجاد شده و دشمنان جنایت های مختلفی انجام دادند و از ۲۰۰ سال قبل تاکنون پای استکبار جهانی در جوامع بشریت باز شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مرکز اصلی استکبار غرب در قاره اروپا است و اروپا در برنامه های استکباری و سلطه جهانی آمریکا برنامه های مختلفی صورت داده که بر اساس آن انواع جنایت ها را با نفوذ خود در قاره های مختلف دنیا تجربه کرده است و در برخی از فسادها موفق بوده و در برخی از فسادها مایوس شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نخستین قدم استکباری که اروپا در آن موفق بوده، سلطه بر قاره آمریکا است و آنچه که امروز به عنوان ایالات متحده آمریکا مطرح است‌، مردم بومی آمریکا نیستند بلکه اروپاییان تجاوزگری هستند که بعد از آنکه در قاره آمریکا توانستند نفوذ کنند ۸۰ میلیون نفر از جمعیت ۱۰۰ میلیونی آن زمان آمریکا را قتل و عام کردند.

وی ادامه داد: اروپا کشور ایالات متحده آمریکا را روی خون میلیون ها نفر از مردمی بومی آن منطقه ساخت و این جزء برنامه هایی بود که اروپاییان موفق شدند اما طرح آن ها تنها برای قاره آمریکا نبود بلکه این طرح را در خاورمیانه هم اجرا کردند و بر اساس همین طرح نیز فلسطین را اشغال کردند و می خواهند قدم به قدم خاورمیانه بزرگ را تضعیف کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اما اروپاییان در خاورمیانه با مانع روبرو شدند و مانع آن ها نیز ۷۰ سال مقاومت مردم فلسطین و ایران است که با خونشان جواب اقدامات وحشیانه اروپا را دادند و امروز در سخت ترین شرایط مردانه مقاومت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اروپاییان در قاره آفریقا این برنامه ها را پیاده کردند اما در آفریقا نیز با هسته های مقاومت مواجه شدند و در حالی که رهبران مردم سختی های بسیاری تحمل کردند ولی مانع نفوذ آن ها شدند و نگذاشتند دشمنان در آفریقا تسلط پیدا کنند‌.

وی افزود: اروپا حتی خون مردم هندوستان را مکیدند اما نتوانستند دوام بیاورند و مردم این قاره ها مقاومت را از صحرای کربلا و عاشورا فراگرفتند و اجازه ندادند دشمنان بر آن ها تسلط پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همچنین در ۱۰۰ سال قبل استعمار غرب و اروپا با سلطه گری انگلیس فجایع بسیاری را در ایران اسلامی به وجود آوردند و با ایجاد قحطی حدود ۱۰ میلیون نفر را از جمعیت ۲۰ میلیون آن زمان ایران اسلامی را کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: شعار انگلیس «اختلاف بیانداز و حکومت کن» بود و انگلیس با سلطه گری رضاخان، مواد مخدر را در کشور گسترش داد، آن ها در این اقدامات وحشیانه خود به مانع برخورد کردند و مانع آن ها نیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ایجاد انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی ایجاد نمی شد شاید لقمه رژیم صهیونیستی بعد از فلسطین، جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اذعان داشت: آن ها می گویند تمام گزینه های ما روی میز است اما در مقابل این گزینه آن ها، هسته های مقاومت و ایران اسلامی است که آن ها را زمین گیر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: تفکر بسیجی در مقابل خیانت های بیگانه نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه گسترش یافته و توطئه های آن ها را ناکام گذاشته است./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات