۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۰۳۲
همزمان با سراسر کشور؛

اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور اقشار مختلف مردم به میزبانی ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار شد.
اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم به میزبانی ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار شد.

امروز مرد و زن، کوچک و بزرگ آمدند تا نشان دهند پیوندی ناگسستنی با انقلاب و رهبری بسته اند و تا آخرین قطره خون در راه ولایت جانفشانی خواهند کرد.

مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور هزاران نفری خود در رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله(ص) نشان دادند شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است و تا این فرهنگ در بین مردم زنده است، انقلاب نیز به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار علی محمداکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در این اجتماع بزرگ با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر دشمنان را وظیفه خود می دانیم، خاطرنشان کرد: امروز همه آماده ایم که بگوییم «لبیک یا خامنه ای» همان «لبیک یا حسین» است.

وی با بیان اینکه دشمن به ماهیت وجودی انقلاب اسلامی پی نبرده است، گفت: دشمن بداند مردم ایران متحد و همدل هستند و لحظه ای از آرمانهای خود عقب نخواهند نشست.

اکبری فرهنگ عاشورا را خط و مشی انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است؛ با همه توان در مقابل او خواهیم ایستاد و لحظه ای عقب نشینی نخواهیم داشت./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات