۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۸۱۰۷۸
آیت الله خاتمی:

دشمنان آرزوی براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با بیان این‌که دشمنان به دنبال بدبینی مردم نسبت به نظام و ارائه تصویری یأس‌آلود از آینده نظام به جوانان ایرانی است، گفت: دشمنان آرزوی براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.
 آیت الله احمد خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تبریز که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از نهضت عاشورا به پیروزی رسید و با تمسک به مکتب حسینی تداوم خواهد یافت.

وی با بیان این‌که دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی بر براندازی نظام اسلام ایران دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان آرزوی براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد؛ بی‌تردید دست خدا روی سر این ملت است، با این حال باید به وظایف خود عمل کنیم و بدانیم در انقلاب چه نقشی داریم.

آیت الله خاتمی با اشاره به این‌که تداوم و پاسداری از نهضت اسلامی ملت ایران نیازمند توجه و حراست از سرمایه‌های مهم است، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم مهم‌ترین سرمایه نظام است؛ از این رو دشمن تلاش دارد تا با جنگ روانی مردم را از صحنه به در کند؛ غافل از این‌که ملت ایران دانش‌آموخته مکتب عاشورایی هستند.

وی با تأکید بر این‌که دین، توسل و عشق به آل‌الله سرمایه های دیگر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: رهبری هوشیار، فقیه و مخلص دیگر سرمایه مهم نظام است که دشمنان همواره به دنبال ضربه به این اصل مهم بوده‌اند؛ همه شاهد بودند که ملت با وجود فشارهای اقتصادی و معیشتی، همواره به دنبال حفظ آرمان های نظام بوده و هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که دشمنان به دنبال بدبینی مردم نسبت به نظام و ارائه تصویری یأس‌آلود از آینده نظام به جوانان ایرانی است، ادامه داد:  دشمنان در صدد زیرسوال بردن امید به آینده نظام هستند، از این رو با پمپاژ و سیاه‌نمایی فوق‌العاده در حال تزریق این هدف هستند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با اشاره به این‌که مسیر صعودی انقلاب اسلامی ایران با هیچ فتنه و توطئه‌ای نزولی نخواهد شد، افزود: حوادث و جریان‌های سال‌های اخیر نشان می دهد که روز به روز ضد انقلاب، تکفیری و آمریکا در شیب سقوط قرار گرفته اند؛ به فضل خداوند در عرصه‌های مختلف کشور گردنه‌های سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پاسخ کوبنده موشکی سپاه پاسداران به گروهک‌های تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه اظهار داشت: روزگاری دشمنان مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست، اما سپاه پاسخ مدعیان را در عمل نشان داد.

آیت الله خاتمی با تأکید بر این‌که سپاه با موشک‌های نقطه‌زن مقر تروریست‌های وابسته به غرب را مورد هدف قرار می دهد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام می زند، افزود: سپاه نشان داد در حفظ و حراست از انقلاب با کسی شوخی ندارد، دشمن بداند در صورت تعرض، به خوبی می‌توانیم تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم.

وی با بیان این‌که رییس‌جمهور ابله آمریکا بداند شعار "مرگ بر آمریکا" را با صراحت و مقتدرتر از گذشته شنیده خواهد شد، افزود: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و تنها در پی سلطه است؛ دروغ می‌گوید که می‌خواهند مذاکره کند بلکه هدف سلطه بر ایران است؛ همانطور که شاخ پهلوی را شکستیم، شاخ آمریکا را نیز می‌شکنیم./935/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات