۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۱۰۱

گزارشی از اقتدار عاشورایی بسیج در سراسر کشور

اجتماع اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز با حضور بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد.
رزمایش بسیجیان استان قم با عنوان لبیک به ندای نائب امام عصر(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) امروز 12 مهرماه با حضور پرشور بسیجیان، مسؤولان کشوری و لشکری در سراسر کشور برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان در سراسر کشور ‌‌با شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید‌ پیمان کردند.

رزمایش 40 هزار نفری بسیجیان آذربایجان شرقی

سردار زین‌العابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در رزمایش 40 هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تبریز اظهار داشت: تجمع هزاران نفری بسیجیان سراسر کشور پیامی جز تبعیت از ولایت و رهبری ندارد.

سردار خرم با تأکید بر این‌که مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند، گفت: امروز همه آمده‌ایم تا با صدای رسا اعلام کنیم؛ "آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز"

 

تجمع ۲۰ هزار نفری عاشورایی بسیجیان در استان قزوین

تجمع عاشورایی بسیجیان امروز همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از گردان های امام علی(ع) ، کوثر و امام حسین(ع) در ورزشگاه سردار آزادگان  آغاز شد.

در این تجمع 20 هزار بسیجی حضور داشته و اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

دشمنان همواره در پی ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند و برگزاری اینگونه تجمع‌های بسیجی خاری بر چشم و دل آنهاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تجمع بسیجیان را عامل قدرت و اقتدار نظام برشمرد.

 

رزمایش ۳۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برگزار شد

اجتماع 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان، امروز در ورزشگاه فولاد آرنا خوزستان با حضور علما، مسؤولان نظامی و انتظامی و روحانیت برگزار شد.

در این رزمایش که سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان و حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به عنوان سخنران حضور داشتند، بسیجیان سراسر استان یک صدا فریاد «تا خون در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود» را سر دادند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در این همایش اظهار داشت: تجمع امروز به واقع پیامی به تروریست ها و حامیان آمریکایی شان است.

 سردار شاهوارپور با بیان اینکه ملت ایران پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر بوده و راه شهدا را ادامه می دهد، افزود: آمریکا با تهدیدهایش و تروریست ها با جنایت هایشان هرگز ملت ایران را نخواهند ترساند و باز هم ملت ایران پیروز واقعی نبرد با آمریکا و تروریست ها خواهد بود.

 

مشهد| روحیه انقلابی از مؤلفه های اقتدار است

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در اجتماع ۳۶ هزار بسیجی شرکت کننده در رزمایش اقتدار عاشورایی که در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اجتماع بسیجیان حاوی پیام امید برای مردم و شکست و یاس برای دشمنان ملت ایران است.

وی افزود: امروزه بسیج الگو و الهام بخش مقوله مقاومت و عدالت برای کشور های منطقه است که البته جلوه ای از این اتحاد و مقاومت را در راهپیمایی اربعین خواهیم دید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آموزه های امام خمینی(ره) مبنی بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، افزود: ایشان با تاکید بر توکل به خدا و اعتماد به نفس به عنوان دو عنصری که موجب پیروزی بر دشمن می شود، درس ایستادگی را به ما آموختند و ملت ایران نیز توانست ریشه حکومت 2500 ساله را بکند و همچنین دشمن را در هشت سال جنگ به ناامیدی و شکست بکشاند.

 

زنجان| ریشه حل مشکلات کشور اتکا به توان داخلی است

سردار پورجمشیدیان امروز در جمع اقتدار عاشورایی بسیجیان زنجان با تاکید بر قدرت بسیجیان اظهار داشت: زنجانی‌ها در زمان جنگ خوش درخشیدند و دد اکثر عملیات‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه استان‌زنجان از نظر جمعیت رزمندگان در جنگ به تناسب جمعیت آن زمان در بین استان‌های کشور منحصر به فرد بود، گفت: بیش از 600 آزاده سرافراز در زنجان وجود دارد که با اسیری خود سبب شدند امروز ما اسیر قدرت‌های آمریکا نشویم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه زنجانی‌ها در همه صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی حضور دارند، گفت: باید امروزه با وحدت و یکپارچگی این شرایط حساس اقتصادی را گذر کنیم.

 

اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل برگزار شد

اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل صبح امروز با سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد.

حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان‌گر دفاع مقدس و روزهایی است که مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بود حراست کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد حاضر بودند تا نشان دهند همواره مطیع امر رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

اردبیل امروز در کنار دیگر استان‌های کشور ندای لبیک به رهبری سر داد و بسیجیان از سراسر استان گردهم آمدند تا امیدی دیگر در دل های دوستان و بیم در دل دشمنان ایجاد کنند.

 

رزمایش «اقتدار عاشورایی بسیج» در خراسان شمالی برگزار شد

صبح امروز رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) با حضور گردان‌های نمونه و جهادی بسیج در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

رزمایش سراسری محمد رسول‌الله (ص) 2 با حضور گردان‌های مختلف بسیجی با عنوان «اقتدار عاشورایی بسیج» در خیابان روبروی مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار و بسیجیان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در این مراسم، اظهار کرد: بسیجیان و همه دست‌اندرکاران این رزمایش اقتدار عاشورایی بار دیگر حماسه آفریدند و بینی دشمنان را بر خاک مالیدند.

 

اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله در چهارمحال و بختیاری، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم به میزبانی ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار شد.

امروز مرد و زن، کوچک و بزرگ آمدند تا نشان دهند پیوندی ناگسستنی با انقلاب و رهبری بسته اند و تا آخرین قطره خون در راه ولایت جانفشانی خواهند کرد.

مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور هزاران نفری خود در رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله(ص) نشان دادند شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است و تا این فرهنگ در بین مردم زنده است، انقلاب نیز به راه خود ادامه خواهد داد.

 

تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در قم برگزار شد

تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) از سوی گردان های بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم صبح امروز با حضور باشکوه بسیجیان در مصلی قدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بسیجیان قمی صبح امروز مسیر میان خیابان بهار تا مصلی قدس را راهپیمایی کردند و با سر دادن شعارهای کوبنده به دشمن اعلام کردند که تا جان دارند پای ولایت ایستاده اند و در همه حال از رهبر معظم انقلاب تبعیت و پیروی می کنند.

 

بسیجیان قمی پس از راهپیمایی در مصلی قدس تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی مانند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن» و مواردی از این قبیل، از دشمنان انقلاب اسلامی اعلام انزجار کردند.

 

آیت الله سید محمد سعیدی در این اجتماع بزرگ با اشاره به این که انقلاب اسلامی به کمک نیروهای بصیر و بسیجی خود توطئه های دشمن را خنثی کرده است، ابراز داشت: در دفاع مقدس شاهد بودیم که همه دنیا در برابر ما ایستاده بودند، اما اجازه ندایم یک وجب از خاک ما جدا و یا تجزیه شود.

 

اجتماع باشکوه  25هزار بسیجی در خرم آباد برگزار شد

همایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور 25هزار بسیجی  لرستان در خرم آباد آغاز شد.

این همایش با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» و با حضور بسیجیان استان لرستان در دهکده المپیک خرم آباد در حال برگزاری است.

نمایش اقتدار ملت و گروه‌های  بسیجی و جهادی از اهداف و رویکردهای این اجتماع بزرگ بسیجیان اعلام شده است.

اجتماع بزرگ بسیجیان نمادی از قدرت وحدت و همدلی و اقتدار ملت ایران و فرهنگ بسیجی برای مقابله با توطئه های دشمنان است./1325//203/خ

 

 

 

ارسال نظرات