۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۱۶۳
مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان خبر داد؛

آغاز ثبت نام طرح تربیت مدرس بینش مطهر از میان طلاب علاقه مند

حجت الاسلام کسائی از اجرای طرح تربیت مدرس بینش مطهر در ۲۰ مدرسه علمیه استان خوزستان خبر داد.
مطهری

حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای طرح تربیت مدرس بینش مطهر در ۲۰ حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: اتمام سطح ۲ و یا اتمام پایه ۹، سابقه تدریس کلام و یا فلسفه و یا کتب شهید مطهری، تسلط بر ۳ کتاب مرحله اول بینش مطهر(آزادی انسان، آزادی بندگی، خدا در زندگی انسان) از شرایط نام نویسی در طرح هستند.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان با بیان اینکه مهلت نام نویسی تا ۲۳ مهرماه است، افزود: شرکت در دوره یک روزه تربیت استاد و کسب امتیاز لازم در امتحان استادی و مصاحبه شرایط اعطای حکم استادی هستند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: علاقه مندان برای نام نویسی به آدرس اینترنتی www.taliedaran.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۶۷۸۰۶۹۵۶ و ۰۶۱۳۵۵۳۶۳۴۵ تماس بگیرند.

حجت الاسلام کسائی خاطرنشان کرد: معرفی به مدارس علمیه استان برای تدریس، حضور در شبکه اساتید کشوری بینش مطهر و معرفی به مراکز مجری طرح جهت تدریس از جمله مزایای دریافت حکم استادی است.

وی با بیان اینکه طرح تربیت مدرس بینش مطهر فقط مختص طلاب برادر است، گفت: اساتید پس از فراگیری آموزش های لازم به مدارس سراسر استان برای اجرای طرح اعزام می شوند.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر گفت: طرح تربیت مدرس بینش مطهر رایگان بوده و تاکنون ۱۰ نفر نام نویسی کردند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات