۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۸۱۲۰۲
نماینده ولی فقیه در ایلام:

پاسخ کوبنده موشکی سپاه هشداری مهم برای حامیان تروریست بود

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: ضربت محرم اقدامی کوبنده و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ضربت محرم اقدامی کوبنده و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه و مقر فرماندهی گروهک تکفیری داعش هشدار جدی به حامیان این تروریست ها بود.

وی افزود: پیام این حمله اقدام کوبنده و این حمله موشکی متوجه حامیان تروریست ها است و آمریکا، اسرائیل و آل سعود باید بدانند که ایران اسلامی در هر زمان اراده کند توان حمله به آنها را دارد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود که بر روی موشک ها نوشته شده بود حاکی از آن است که پیام اصلی این حمله هشداری جدی به این سه کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: حمله موشکی به داعش و حزب دموکرات در واقع تمرینی موشکی برای نیروهای مخلص و شجاع ایران برای حمله به حامیان این تروریست ها است.

وی ادامه داد: سیاست و هدف شوم این سه کشور یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بی ثباتی بازار اقتصادی و ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشور است تا میزان نارضایتی مردم را بالا برده و ملت را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.

این مدرس حوزه بیان داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و خنثی کردن نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام اتحاد و همدلی مردم بزرگ ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از خطبه ها به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی نیرویی مقتدر و عامل ایجاد امنیت در جامعه است و این وظیفه سنگین را تاکنون به نحوه احسن انجام داده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی ضامن امنیت سیاسی، اجتماعی و فردی آحاد جامعه است که در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.

وی در پایان گفت: از رهبر معظم انقلاب نهایت تقدیر و تشکر را دارم که به این سرباز کوچک خود اعتماد کرده و هفده سال بار سنگین امامت جمعه ایلام را بر دوش حقیر نهاد همچنین از مردم عزیز و ولایتمدار ایلام که در این مدت به این خادم خود کمال لطف را داشتند تشکر و قدردانی می کنم./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات