۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۲۳۰
با حضور نمایندگان مجلس و کارشناسان برجسته؛

همایش "خود تحریمی ممنوع" در قم برگزار می شود

گردهمایی تبیینی و مطالبه گرانه"خود تحریمی ممنوع" با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی، نمایندگان مجلس و اقشار مردم در شهر مقدس قم برگزار می شود.
خودتحریمی ممنوع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی  تبیینی و مطالبه گرانه"خود تحریمی ممنوع" فردا شب با حضور حوزویان، دانشگاهیان و اقشار مردم در مسجد امیرالمؤمنین قم برگزار می شود.

در این گردهمایی نمایندگان مجلس، کارشناسان سیاسی و اقتصادی و حقوقی، نخبگان سیاسی و تشکل های حوزوی و دانشگاهی حضور پیدا خواهند کرد و به تبیین ابعاد مختلف کنوانسیون CFT و لایحه FATF  خواهند پرداخت.

در این مراسم احمد امیر آبادی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، حجت الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی، حجت الاسلام سالک و حجت الاسلام پژمانفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام نبویان دبیر سابق کمیسیون ویژه برجام، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و جمعی دیگر از کارشناسان حوزوی و دانشگاهی شرکت خواهند کرد.

با  توجه به نزدیکی موعد بررسی این موضوع در مجلس شورای اسلامی و تجربه تلخ برجام فضلا و کارشناسان انقلابی  بر آن شدند در قم یعنی خاستگاه انقلاب اسلامی گرد هم جمع شوند و با تبیین ابعاد عواقب خطرناک تصویب FATF و هشدار به مسؤولان از حیثیت و اعتبار نظام اسلامی با تمام توان دفاع کنند.

این تجمع مطالبه گرانه شنبه  ۱۴ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین قم برگزار می شود.

ارسال نظرات