۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۳۱۸
نماینده خبرگان رهبری:

استکبار درصدد تضعیف توان موشکی کشور است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: استکبار جهانی درصدد تضعیف توان دفاعی و موشکی کشورمان بوده تا تسلیم خواسته های آنان شویم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع پرسنل ناجا در مراغه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت جامعه در سایه تلاش و مجاهدت پلیس حاصل شده و زمینه ساز توسعه و بالندگی جامعه است.

وی ماموریت سنگین نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه را بسیار خطیر دانست و خاطرنشان کرد: امنیت موجود در عرصه های اقتصادی، بازار و اصناف، تولید و صنعت کشورمان در سایه تلاشی است که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان تحقق بخشیده‌اند.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آمریکا بیش از پیش منزوی شده است، گفت: شکست های آمریکا در مسأله تحریم ها و جنگ اقتصادی ادامه دارد؛ براساس رهنمودهای رهبری و به پشتوانه جوانان این مرز و بوم، انزوای آمریکا در بین افکار عمومی دنیا حتمی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر اینکه آمریکا از گسترش قوای دفاعی کشورمان هراس دارد، افزود: دشمن با بهره گیری از ابزار ایران هراسی در منطقه تسلیحات خود را به کشورهای عربی می فروشد، از سوی دیگر شاهدیم حکام عربی فریب خورده آمریکا هستند، جالب اینکه ترامپ هر روز حکام برخی از کشورهای عربی را تحقیر می کند و آنان دم نمی زنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تهدیدهای آمریکا توخالی بوده و راه به جایی نخواهد برد، گفت: هر دشمنی بخواهد کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهد با واکنش قاطع نیروهای مسلح روبه رو می شود، چنانکه انتقام موشکی اخیر سپاه از تروریست های تکفیری پیام های زیادی به آمریکا داشت.

وی با اشاره به نقش توان بازدارنده دفاعی کشورمان در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به برکت نیروهای مسلح با قامت استوار در برابر یاوه گویی های استکبار ایستاده است؛ اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی به برکت مجاهدت ها و توان دفاعی نیروهای مسلح است.

امام جمعه مراغه در پایان با بیان این‌که استکبار جهانی درصدد تضعیف توان دفاعی و موشکی کشورمان بوده تا تسلیم خواست های آنان شویم، گفت: به برکت جوانان این مرز و بوم، پشتوانه مردمی و رهنمودهای رهبری، استکبار جهانی در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات