۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۵۸۱۳۵۹
یادداشت؛

سیلی بزرگ ایران به تحریم و شیطان

۷۰۰ هزار بسیجی روز پنج‌شنبه در سراسر کشور به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی در راستای حفاظت از ایران و نظام اسلامی و استکبارستیزی و مقابله با زورگویی نظام سلطه غرب، با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
 ورزش طلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، ۷۰۰ هزار بسیجی روز پنج‌شنبه در سراسر کشور (که یکصدهزار نفرشان در ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند) به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی در راستای حفاظت از ایران و نظام اسلامی و استکبارستیزی و مقابله با زورگویی نظام سلطه غرب، با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حضرت امام خامنه‌ای در این دیدار، ترامپ نادان و بیچاره را تحقیر و به شتری خوش‌خیال تشبیه کردند که به خودش و اروپایی‌ها وعده داده که اگر دو سه ماه تحمل کنند، کار ایران تمام خواهد شد. شتر خوش‌خیال نظام سلطه، وعده داده که از اواسط آبان‌ماه (هم‌زمان با سالروز استکبارستیزی در ایران) ایران با شدیدترین تحریم‌ها مواجه شده و دیگر هیچ کشوری حق خرید نفت ایران را نخواهد داشت. اما نکته تلخ در این میان اینکه در داخل ایران، عده‌ای از به اصطلاح خواص و نه عوام (از غربزدگان، سیاست زدگان، روشنفکرنماها، سست‌کمربند‌ها و...) قالب تهی کرده و در هم‌سویی آشکار با غرب نسخه تسلیم شدن ملت ایران را تجویز و تبلیغ می‌کنند.

فرمانده معزز کل قوا این دسته از خودباختگان را خائن به ملت نامیده و فرمودند: «من صریحاً اعلام می‌کنم؛ کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمنان است ترویج می‌کنند، این‌ها خیانت می‌کنند، این خیانت به کشور است. اینکه بر طبق میل دشمن ما ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت است؛ البته این اتفاق نمی‌افتد. من به حول و قوه الهی و با همراهی شما، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد». صرف نظر از اینکه به دلایل متعدد امکان تحقق خواسته شیطان بزرگ و شتر خوش‌خیال غرب مطلقاً وجود ندارد، حقیقت این است که امریکا دیگر ابرقدرت نیست و در حال حذف شدن از سپهر مدیریت سیاسی جهان است و این رجزخوانی احمقانه ترامپ بیش از آنکه جنبه اجرایی داشته باشد، فرار به جلو و یک قمپز و عملیات روانی است که اهداف متعدد اقتصادی، سیاسی و امنیتی را دنبال می‌کند که برخی از آن‌ها از این قرار است: 

۱ - مدیریت افکار عمومی داخلی امریکا و سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌ها وضعف‌های دولت مستأصل و درمانده امریکا با پروژه دشمن‌سازی و بزرگنمایی خطر ایران. 
۲ - پروپاگاندا و ترساندن کشور‌های جهان از خرید نفت ایران و متوقف کردن روابط اقتصادی خود با ایران. 
۳ - ایجاد اجماع بین‌المللی علیه ایران در شرایطی که با جرئت می‌توان گفت: به‌جز سه کشور انگلستان، فرانسه و آلمان هیچ کشور دیگری مایل به همراهی با امریکا نیست. 
٤ - تأثیر گذاری بر افکار عمومی مردم ایران، با هدف تعقیب فروپاشی ادراکی و دوقطبی‌سازی جمعیتی و مطالبه مذاکره با امریکا توسط مردم ایران از نظام. 
۵ - زمینه‌سازی برای ایجاد ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران، حول محور وهابیون تحقیر شده حاکم بر حجاز. 
۶ - امید دادن و متحد کردن عناصر خودباخته و مزدور داخلی و تمامی کسانی که مرد میدان مبارزه با دشمن نیستند. این جماعت مرعوب و احیاناً مزدور تنها در سایه رجزخوانی ترامپ است که برای خالی کردن دل مردم و القای تسلیم شدن مردم ایران، میدان فعالیت پیدا می‌کنند. 
۷
- زمینه‌سازی برای قبول و تحمیل ضرورت ادامه مذاکره با امریکا به سیاسیون ایران در باره «برجام مالی»، «برجام موشکی»، «برجام منطقه‌ای» و... 

حقیقت این است امریکا همه روش‌ها و راه‌های مقابله با ایران را در حوزه‌های افتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و... آزموده و به فضل الهی در همه موارد از ملت بزرگ ایران تودهنی خورده و با خواری و افتضاح، طعم تلخ شکست را چشیده‌است. دی‌ماه سال قبل بود که به خیال خام خود آمده بودند تا قبل از ۲۲ بهمن کلک نظام را بکنند، اما در ۲۲ بهمن از ملت ایران سیلی خوردند. همین تیرماه امسال بود که وعده نابودی و تجزیه کشور را در تابستان داغ از طریق گسترش و تبدیل اعتراضات مردمی به اغتشاش و شورش داده بودند، اما مردم فهیم و انقلابی ایران دست شیطان را خوانده و هیچ قشر و صنفی با دشمن همراهی نکرد و شیطان سیلی محکم‌تری از ملت ایران خورد.

در دو ماه اخیر نیز با مساعدت و همراهی شبکه همکاران داخلی خود، چوب حراج به همه آبروی نداشته‌شان زده و با راه‌اندازی جنگ دلار بر آن بودند که شیرازه و شالوده نظام اسلامی را از هم گسسته و هرج و مرج اقتصادی، سیاسی، فرهنگی را بر کشور حاکم کرده و عملاً نظام را متلاشی کنند، اما این شب تار هم به حول و قوه الهی گذشته و روسیاهی آن به ذغال خواهد ماند. واقعیت این است که راه نرفته‌ای برای امریکا نمانده که از طریق آن بتواند ملت ایران را تسلیم کند، واقعاً چه‌کاری جز لاف‌زدن در بازار مسگران و مرعوب‌سازی مردم برایش به وسیله پادو‌ها و عوامل داخلی‌اش باقی مانده است.

شیطان بزرگ خوب می‌داند که بازی را باخته و سیلی بزرگ ملت ایران در راه است و از این رو است که ریولین (سگ کثیف و رئیس رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی) که در سایه اراده‌های پولادین مردم ایران مرگ رژیم صهیونیستی را به نظاره نشسته، در دیدار با مرکل، آه و فغان از دل برکشیده و گریبان چاک کرده و ناله سر داده که: «اکنون زمان پیوستن به تحریم‌های مؤثر علیه ایران است نه زمان دور زدن آنها. این جانور ایرانی را باید گرسنه گذاشت نه اینکه به آن غذا داد.» اکنون در پاسخ به جنگ روانی امریکا، به نظام سلطه، پادو‌های داخلی غرب، بی‌سوادان و وادادگان سیاسی، سست‌کمربندها، دلدادگان غرب، خودباخته‌ها، وطن‌فروشان خائن و همه کسانی که الفبای غیرت را بلد نیستند با صدای رسا می‌گوییم: آرزوی به زانو درآوردن ایران و کندن کلک ایران خواب آشفته‌ای است که هرگز تعبیر نخواهد شد، همان‌گونه که رهبر فرزانه ما با اشاره به یاوه‌گویی ترامپ در باره کندن کلک ایران فرمودند: «به یاد حرف‌هایی افتادیم که ٤۰ سال قبل همین کسانی که نوکران امریکا در داخل بودند و خود آن‌ها به همدیگر مژده و دلخوشی می‌دادند که شش ماه صبر کنید کلکش کنده می‌شود، شش ماه گذشت کلکش کنده نشد گفتند یک‌سال دیگر صبر کنید تمام خواهد شد. ٤۰ سال از آن زمان گذشته و آن نهال باریک تبدیل شده به این درخت تناور».

نباید تحت تأثیر القائات غربگدایان و غربگرایان قرار گرفته و مرعوب و تسلیم دشمن شویم. ساده‌اندیشان و غرب‌باوران باید بدانند که در سایه استقامت و پایمردی ملت قهرمان ایران، امروز به همان میزان که غرب و مشخصاً امریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته، ایران در مسیر فتح قله‌های اقتدار و بازگشت به دوران مجد و عظمت اسلام و ایران قرار دارد که: «الیس الصبح بقریب.»/۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: روزنامه جوان

ارسال نظرات