۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۳۹۳
معاون مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام:

ترویج بی حجابی یکی از مصادیق نفوذ فرهنگی است

معاون مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: جایگاه و منزلت زن مسلمان در دین اسلام بسیار رفیع ترسیم شده است اما دشمنان دین و مذهب با ایجاد شبهات در فضای مجازی و تبلیغ بی حجابی قصد دارند جایگاه اصلی زن را نابود کنند.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، امروز در جمع خواهران بسیجی مسجد ثقلین شهر ایلام اظهار داشت: بدحجابی یکی از مسائل و چالش های جدی در حوزه اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: بدحجابی دلایل متعددی دارد که می توان از عمده ترین علل آن به کسب موقعیت کاذب در جامعه با خودنمائی و تبرج، ضعف ایمان و نیز خالی کردن عقده ها اشاره کرد.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: بدحجابی ریشه در فقر فرهنگ دینی دارد و افراد بدحجاب و  بی حجاب اکثرا از نظر اعتقادی متزلزل هستند.

وی ادامه داد: غرب و تفکر غربی به دنبال ترویج بی بندوباری در جوامع اسلامی است تا از این طریق به اهداف استعماری خود دست پیدا کند.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام تاکید کرد: امروزه در کشور ما نیز عده ای در خارج از کشور قصد دارند تا با حیازدایی و همچنین از بین بردن اعتقادات مردم جامعه را به سمت بی بندوباری و فساد سوق دهند.

این مدرس حوزه بیان داشت: جایگاه و منزلت زن مسلمان در دین اسلام بسیار رفیع ترسیم شده است اما دشمنان دین و مذهب با ایجاد شبهات در فضای مجازی و تبلیغ بی حجابی قصد دارند جایگاه اصلی زن را نابود کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه های فرهنگی قصد تهی کردن اعتقادات مردم از دورن خانواده ها را دارند که مساله نفوذ از طریق این هجمات بیان می شود.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: نفوذ فرهنگی یکی ار خطرناک ترین راه های هجمه دشمن است که از طریق ماهواره، فضای مجازی و کتاب و نوشته ها می توان این کار را انجام داد.

معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف سبب امنیت زنان در جامعه می شود، گفت: دشمنان با مطرح کردن اینکه حجاب مانع آزادی و عدم رعایت حقوق زنان است، درصدد هستند تا با ترویج بی حجابی و القای این شبهه خطرناک زن ایرانی مسلمان را از جایگاه اصلی خود دور سازند.

وی در پایان گفت: حجاب و عفاف یکی از راهکارهای بسیار مهم در حفظ امنیت فردی و اجتماعی زنان است و میزان ناهنجارهای جامعه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات