۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۴۹۹
با حضور آیت الله اراکی؛

دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی دایر شد

با حضور آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیأت امنای دانشگاه «دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مذاهب اسلامی» راه اندازی شد.
دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مذاهب، توسط آیت الله اراکی رئیس هیئت امنای دانشگاه و با حضور رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی دانشگاه حجت الاسلام مختاری و اعضای هیئت امناء رسماً افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

در این جلسه آیت الله اراکی برای برگزاری کرسی نظریه پردازی توسط وی، با عنوان «علم منطق دلالت» در سال ۹۷ در دانشگاه مذاهب اسلامی موافقت کرد.

ریاست هیئت امنای دانشگاه همچنین بیان داشت: یکی از فعالیتهای ضروری دانشگاه مذاهب تأسیس این دبیرخانه بوده است که تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته و ان شاالله امیدواریم که به نحوه شایسته فعالیت هایش را آغاز کند.

در حاشیه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، قائم مقام و دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از ایجاد کمیته دستگاهی و افتتاح دبیرخانه کمیته در دانشگاه مذاهب اسلامی و عناوین کرسی های ترویجی دانشگاه ابراز خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد: دانشگاه مذاهب اسلامی بتواند در خصوص کرسی های نظریه پردازی در حوزه مباحث تقریبی نقش مهم خود را در کشور انجام دهد.

در این مراسم ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی و رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی نیز اظهار داشت: در سال تحصیلی۹۷، مجموعا هفت کرسی ترویجی و یک کرسی نظریه پردازی، در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات