۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۸۱۵۹۴
امام جمعه زنجان:

نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند/ قدرت ایران نسبت به اول انقلاب ۴۰ برابر شده است

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران در اوج آمادگی قرار دارند، گفت: قدرت ایران نسبت به اول انقلاب ۴۰ برابر شده است.
آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی امروز در صبحگاه‌ مشترک نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک هفته‌ نیروی انتظامی اظهار  داشت: پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی به شکل 24 ساعته در جامعه خدمت می‌کنند و امنیت جامعه را به خوبی برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت حاکم در جامعه یکی از برکات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان زنجان کارنامه خوبی از خود در سال گذشته بر جای گذاشت.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه پلیس در کنار اقتداری که دارد باید با مردم با صمیمیت رفتار کند، گفت: آنچه که باید همواره رعایت‌ کنید پایبندی به قانون است.

وی با بیان‌ اینکه دوستان انقلاب از وجود تلاش نیروهای انتظامی خوشحال می‌شوند، گفت: شعار "پلیس مقتدر؛ امین مردم" به خوبی انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه به قدرتمندی جمهوری اسلامی در منطقه اشاره و عنوان کرد: حضرت آقا خطاب به دشمنان ایران فرمودند که قدرت جمهوری اسلامی نسبت به نخستین روزهای انقلاب 40 برابر شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی متکی به شرق و غرب نیست، گفت: انقلاب اسلامی تفکر جدیدی از اسلام، نبوت و توحید بود و امروز بسیار قدرتمند است و دشمن تمام تلاش خود را کرده است تا ایران را شکست دهد ولی نتوانسته است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: هفته گذشته در سوریه نماینده رهبر معظم انقلاب فرمودند که 6 سال گذشته آمریکا تاکید کرده بود باید عرض چند ماه اسد برود ولی امروز خود آمریکا از سوریه رفتنی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات