۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۸۱۶۸۷
به همت مرکز زبان حوزه امام کاظم صورت می گیرد؛

برگزاری نخستین دوره مجازی زبان های خارجی

نخستین دوره مجازی زبان های انگلیسی و عربی از سوی مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدصالح برجیسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری نخستین دوره مجازی زبان های انگلیسی و عربی از سوی مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی، گفت: این دوره ویژه طلاب سطح عالی و خارج حوزه علمیه است.

مسؤول مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در زمینه زمان برگزاری کلاس های مجازی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) گفت: دوره های مجازی زبان انگلیسی و عربی عصرها از شنبه تا چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می شوند.

وی با اشاره به مدارک و شیوه نام نویسی در دوره های مجازی زبان انگلیسی و عربی حوزه علمیه امام کاظم(ع)، اظهار کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند پس از واریز مبلغ 30 هزار تومان به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۰۱۹۵۱ به نام موحدی پور فایل عکس، ارزیابی حوزه علمیه و فیش واریزی را به آیدی@ Msbmsb  ارسال کنند.

حجت الاسلام برجیسیان خاطرنشان کرد: دوره های مجازی زبان های انگلیسی و عربی پس از تکمیل ظرفیت برگزار می شود همچنین این دوره ها به صورت مستمر ادامه خواهند داشت و در صورت تکمیل ظرفیت دوره های جدید برگزار می شوند.

لازم به ذکر است، طلاب دارای شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت 10 تا 19 با شماره 37108140 مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) تماس بگیرند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید هاشم حسینی طلبه مشهد هستم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
برنامه خوبی هست ممنون
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
ممنون
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
تدریس استاد عالیه...
0
0