۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۸۱۸۱۸
اشرفی خبر داد؛

برگزاری دوره های مهارت افزایی پژوهشگری ویژه طلاب خواهر خوزستانی

معاون پژوهش حوزه خواهران استان خوزستان از برگزاری دوره های مهارت افزایی پژوهشگری برای طلبه های خواهر خبر داد.
پژوهش

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از جایگزینی تحقیقات پایانی با مقالات پایانی برای طلاب خواهر خبر داد و گفت: طبق آیین نامه های جدید طلبه های سطح 2 تحقیق پایانی ارائه نمی کنند بلکه موظف خواهند شد تا دو مقاله به عنوان مقالات پایانی ارائه کنند.

معاون پژوهش حوزه خواهران استان گفت: دوره های مهارت افزایی پژوهشگری را برگزار خواهیم کرد و این دوره ها به عنوان نیم واحدهایی در دل واحدهای آموزشی به طلبه ها ارائه می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در استان 4 مدرسه سطح 3 وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مدارس در اهواز، دزفول، شوشتر و بندرامام مستقر هستند که تا یک ماه پیش دفاعیه پایان نامه های طلاب مدارس مذکور به صورت ویدئو کنفرانس و آن هم تنها در اهواز برگزار می شد.

خانم اشرفی در رابطه با علت برگزاری دفاعیه ها از طریق ویدئو کنفرانس در اهواز گفت: بیشتر اساتید راهنما و داور در قم حضور داشتند؛ از این رو به ناچار دفاعیه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شد اما اکنون دفاعیه ها در دزفول و بندرامام نیز برگزار می شوند چرا که مدارس به سیستم پلی کام مجهز شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدارس مذکور خود به برگزاری دفاعیه پایان نامه ها از طریق ویدئو کنفرانس اقدام می کنند، افزود: ارزیابی تفصیلی مرحله اول و دوم مقالات جشنواره علامه حلی انجام و اکنون در بخش داوری هستند و برای اعلام نتیجه نهایی منتظر تشکیل جلسه شورای علمی جشنواره هستیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات