۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۸۱۸۳۷
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت انجام فعالیت‌های ریشه‌ای و تفهیمی درزمینه حجاب و عفاف

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های ریشه‌ای و تفهیمی درزمینه حجاب و عفاف، گفت: وضعیت حجاب و عفاف صرفاً با نصب بنر اصلاح نمی‌شود.
حجت الاسلام سالاری مکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست بنیاد عفاف و حجاب استان، اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب از دو سال پیش به‌عنوان یک تشکل مردمی در استان خراسان شمالی تحت اشراف نماینده ولی فقیه فعالیت خود را در راستای هم‌افزایی نهادهای فرهنگی درزمینهٔ عفاف و حجاب انجام می‌دهد.

وی افزود: ریاست این بنیاد در مرکز بر عهده حجت الاسلام والمسلمین اختری بوده و جلسات ماهانه آن به‌صورت ویدئوکنفرانس با دبیران بنیاد در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی که دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی هم هست، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم امسال این بنیاد در شهرستان‌ها هم فعالیت‌های مناسبی داشته باشد که در این راستا فعالیت‌های بنیاد در شهرستان‌های شیروان و اسفراین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پارسال خراسان شمالی جزء سه استان شاخص کشور درزمینهٔ فعالیت‌های مرتبط با حجاب و عفاف معرفی شد، ادامه داد: در این راستا نیروی انتظامی و صداوسیمای استان فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده بودند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در ادامه با تأکید بر ارائه برنامه‌های سال 97 اعضای بنیاد درزمینهٔ عفاف و حجاب به این بنیاد، گفت: اعضای بنیاد باید تقویم اجرایی فعالیت‌های عرصه عفاف و حجاب خود را هر چه سریع‌تر به بنیاد اعلام کنند تا در راستای برگزاری این برنامه‌ها هم‌افزایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: باید در این زمینه تولید محتوا داشته باشیم تا مخاطبان از نشست‌های عفاف و حجاب بهره لازم را ببرند؛ چراکه به صرف نصب بنر نمی‌توانیم موضوع عفاف و حجاب را به افراد تفهیم کرده و آن‌ها را قانع کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: دشمنان برای اقناع مخاطب خود علیه حجاب کارهای فراوانی می‌کنند، اما ما حداقل در استان در بحث تولید محتوا تاکنون کار زیادی نکرده‌ایم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات