۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۱۸۴۸
در نشست برنامه‌ریزی مراسم ۱۹ مهر مطرح شد؛

سخنرانی آیت‌الله خاتمی در ششمین سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: مراسم ششمین سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی نوزدهم مهر با سخنرانی آیت‌الله خاتمی در بجنورد برگزار می‌شود.


آیت الله احمد خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به استان، اظهار کرد: امسال سخنران ویژه این مراسم آیت‌الله سید احمد خاتمی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وظایف نهادهای مختلف به این مناسبت، اظهار کرد: صداوسیما به‌عنوان کمیته اطلاع‌رسانی اقداماتی از قبیل اطلاع‌رسانی عمومی مراسم 19 مهر در برنامه‌های صداوسیما، تهیه تیزر و کلیپ جهت استفاده در تلویزیون‌های شهری و برنامه‌ریزی لازم برای حضور مدیران استانی در برنامه‌های صداوسیما برای شرح پروژه‌های سفر رهبری را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام هدایتی ادامه داد: همکاری لازم با شهرداری برای ارسال عکس‌های عکاسان و خبرنگارانی که در روز 19 مهر از سفر رهبری تهیه نکرده‌اند تا به عکس‌های برتر هدایایی تعلق گیرد، زیرنویس کردن مراسم 19 مهر، بارگذاری عکس‌های سفر رهبری در رادیو نما، مصاحبه با مسؤولان برای برگزاری مراسم و نمایش حضور مردم برای نسل جوان، دعوت از عموم مردم برای برنامه عصر روز 19 مهر در امامزاده از ساعت 16 و پوشش مراسم 19 مهر از دیگر وظایف صداوسیما برای گرامیداشت نوزدهم مهر است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این زمینه، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری مراسم عصر روز پنج‌شنبه در امامزاده سید عباس (ع) با سخنرانی آیت‌الله خاتمی و همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی استان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، مرکز خدمات حوزه استان و بسیج طلاب و دعوت از طلاب و خانواده‌های آن‌ها برای حضور در مراسم 19 مهر ازجمله وظایفی است که انجام آن‌ها بر عهده نهاد اوقاف گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی ادامه داد: همچنین دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در این زمینه اقداماتی از قبیل دعوت از اعضای کانون‌های مساجد برای شرکت در مراسم و برگزاری مسابقه دل نوشته‌ای تحت عنوان «نامه‌ای به دوست (مقام معظم رهبری)» با همکاری کانون پرورشی و فکری کودکان را انجام می‌دهد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات