۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۸۵۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسجد محل مبارزه با شرک است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مسجد در جامعه اسلامی، گفت: مساجد از جایگاه بالایی برخوردار هستند و محراب آن محل مبارزه با شرک است.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیان استان اظهار داشت: امروز عالمی که در آن زندگی می‌کنیم یک عالم تضاد است.

وی با بیان اینکه هر چیزی دارای آفتی است از این رو برای حیات باید با آفات مبارزه کرد، گفت: حیات انسان‌ها به عقل و ایمان است از این رو انسان باید از حیات طیبه خود نگهداری کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مسجد در جامعه اسلامی، افزود: مساجد از جایگاه بالایی برخوردار هستند که محراب آن محل مبارزه با شرک است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، محراب را محل مقاومت در برابر آلودگی‌ها دانست و تصریح کرد: نمازی که در آن مبارزه با شرک، نفاق و کفر نباشد بی خاصیت است.

وی ادامه داد: نباید در حیات معنوی کم بیاوریم چرا که اگر کم آوردیم تمام رشته‌های حیات شامل استقلال فکری، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از بین می‌روند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: خراسان جنوبی 67 شهید روحانی و 16 شهید دانشجو را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در سال جاری 68 یادواره شهدا در مدارس علمیه استان پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در راستای برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان نیز 68 جلد کتاب جیبی برای هر شهید آماده شده است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات