۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۱۹۸۹
امام جمعه موقت تهران:

مقاومت در برابر دشمن تنها راه نجات ملت ایران است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان این ملت پای خود را بر روی گلوی ما گذاشته‌اند و هرچه عقب‌نشینی شود فشار خود را بیشتر می‌کنند، گفت: به نسخه مقاومت فکر کنید، زیرا راه نجات این ملت جز مقاومت راه دیگری نیست.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، پنج‌شنبه در جمع مردم خراسان شمالی، با اشاره به مشکلات و کاستی‌های موجود در کشور، با بیان اینکه نسخه مقاومت نسخه شفابخش این ملت است، ادامه داد: در هفته‌های اخیر شش موشک به داعش در شرق فرات خورد، این موشک‌ها بر سر قیمت دلار آمریکا و طلا زد به‌گونه‌ای که سکه‌ای که تا مرز شش میلیون تومان پیش رفته بود به زیر چهار میلیون تومان آمد، اما به دلیل فعالیت رسانه‌ای دشمن دوباره قیمت‌ها بالا رفت.

آیت‌الله خاتمی گفت: گوش‌های شنوا بشنوند، شش موشک به مقر داعش اصابت کرد کمر قیمت‌های سرسام‌آور لجام‌گسیخته را شکست که این نشان می‌دهد در برابر دشمن مقاومت جواب می‌دهد و چیز دیگر نتیجه ندارد.

وی افزود: دشمنان این ملت پای خود را بر روی گلوی ملت گذاشته‌اند و هرچه عقب‌نشینی شود فشار خود را بیشتر می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی اظهار کرد: به نسخه مقاومت فکر کنید، زیرا راه نجات این ملت جز مقاومت راه دیگری نیست و البته این وعده قرآن است که مقاومت در عین حال میوه شیرینی داشته و دارد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن فرموده اگر صبوری و تقوا پیشه کنید تمام توطئه‌ها به دشمنان شما بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه خط امام و خط امروز ولایت خط استکبارستیزی و کوتاه نیامدن در مقابل استکبار است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرمودند که تسلیم نخواهیم شد و تا آخر در مقابل استکبار ایستاده‌ایم که این خط امام، ولایت و قرآن است.

آیت‌الله خاتمی گفت: تنها راه ما در برابر استکبار مقاومت، ایستادگی و خستگی‌ناپذیری است، زیرا در جریان مذاکرات هسته‌ای دولت‌های مختلف پای کار آمدند و توافق حاصل شد، اما این دشمن خدا ذره‌ای برای مذاکره ارزش قائل نشد، ازاین‌رو هیچ راهی جز مقاومت باقی نمانده است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات