۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۰۴۷
حجت الاسلام حسینی‌کیا در گفت‌وگو با رسا:

عاقبت تسلیم شدن در برابر دشمن نابودی است

عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عاقبت تسلیم شدن در برابر دشمن را نابودی دانست و داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را تنها نسخه شفا بخش مشکلات کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام حسینی کیا

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انکار دشمنی آمریکا را برخاسته از ذهن برخی روشنفکران راحت طلب دانست و گفت: همانطور که رهبری فرمودند این دسته افراد برای دولت و ملت ایران نسخه تسلیم در برابر دشمن می‌نویسند.

وی افزود: همین روشنفکران راحت‌طلب در دوران جنگ تحمیلی نیز مدیریت جهادی را تجربه نکردند از طرف دیگر این افراد در ناز و نعمت بزرگ شدند، این ها یا خود تحصیلکرده غرب هستند و یا با نگاه غربی رشد یافتند و علم‌آموزی کردند.

حجت الاسلام حسینی‌کیا ادامه داد: همه این امور دست به دست هم داده و سبب شده این افراد تصور کنند نسخه شفابخشی که می‌تواند ما را نجات دهد تسلیم شدن در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است در حالی که تسلیم شدن نه تنها مشکلی از ما حل نمی‎‌کند بلکه تمام استقلال، اقتدار، عزت و توانمندی ما را نیز از بین خواهد برد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تنها نسخه شفابخش حقیقی برای اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی و خودکفایی دانست و اظهار داشت: نسخه شفابخش مدیریت کشور داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است.

وی افزود: خودباوری، خوداتکایی، فعالیت‌های جهادی در همه ابعاد و اعتماد به نفس راه حل هم مشکلات کشور است.  خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید هرگز یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد مگر این که به طور کامل تسلیم آنها شوی، بر اساس آیات الهی دشمن فقط در صورت تسلیم محض از مسلمانان راضی خواهد شد و تسلیم محض به معنای نابودی کامل است./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات