۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۱۵۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اصلی ترین اقدام حضرت مهدی احیای امر به معروف است

آیت الله طه محمدی گفت: حضرت مهدی(عج) پس از ظهور درصدد احیا کردن سنت های حیات بخش فراموش شده و از بین بردن همه بدعت های شیطانی خواهد بود.
حضور آیت الله طه محمدی در شورا امر به معروف همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر این ستاد برگزار شد با اشاره به تلاش اعضای شورا در اجرای امر به معروف، گفت: همه اهدافی که مورد انتظار این جلسات است متاسفانه به نتیجه نمی رسد اما واقعا بنده شاهد هستم که همه اعضا با تمام توان در حال انجام خدمت هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: با فضیلت ترین اعمال امت اسلام انتظار فرج است زیرا کسانی می توانند منتظر ظهور باشند که از نظر اصول اعتقادی هیچ مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: کسی انتظار ظهور را می کشد که با برهان قطعی روز معاد را قبول و به آن ایمان داشته باشد که در نهایت زمین به صالحان خواهد رسید.

امام جمعه همدان انتظار فرج را شعبه ای از فرج دانست و خاطرنشان کرد: انسان تا تشنه نباشد به دنبال آب نخواهد رفت پس کسانی که انتظار فرج می کشند به این معنا است که از همه منکرات موجود در عالم عذاب می کشند و منتظر مصلح جهانی هستند.

وی با اشاره به مسؤولیت های حضرت مهدی(عج) پس از ظهور پرداخت و گفت: ایشان پس از ظهور درصدد احیا کردن سنت های حیات بخش فراموش شده و از بین بردن همه بدعت های شیطانی خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: وظیفه امر به معروف نیز همین است یعنی زنده کردن سنت های حیات بخش دین و نابود کردن بدعت های مهلک موجود.

وی گفت: در دین خدا ممکن است فردی مرتکب بزرگترین گناه کبیره اما به صورت پنهان شود اما عمل او چندان لطمه ای به دین نخواهد زد زیرا در جامعه بد آموزی نخواهد داشت.

آیت الله طه محمدی افزود: کسی که در ملا عام اقدام به انجام منکر می کند و به نوعی به جنگ با خدا می پردازد با وجود آنکه گناه صغیره مرتکب شده است اما چون در انظار مردم ابهت گناه را می ریزد، این خطرش از گناه کبیره بزرگ تر است و باید به هر شیوه جلوی آن را گرفت./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات